Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci

Dzisiaj przychodzę do Was z kolejna paznokciową stylizacją, którą robiłam niecały tydzień temu. Od bardzo dawna na swoje pierwsze użycie czekał lakier Siberian z kolekcji NeoNail Cat Eye 5D i postanowiłam go w końcu przetestować. Z reguły robienie paznokci dzielę sobie na dwa dni. Wieczorem dnia pierwszego ściągam starą stylizację, a ponieważ robię to pilnikiem bo jeszcze nie mam frezerki, to czynność ta zajmuje sporo czasu. Nadaję paznokciom kształt i ewentualnie buduję ich kształt bazą. Następnego dnia rano stylizuję je. W dniu robienia stylizacji wyjątkowo robiłam wszystko od podstaw i nie miałam za bardzo już czasu na bawienie się w folie transferowe i inne ozdoby. Na wszystkie paznokcie położyłam hybrydę Turquoise Wave z kolekcji NeoNail Boho. Na serdeczny i środkowy palec nałożyłam wcześniej wspomniany Siberian, natomiast na pozostałych trzech wylądał używany ostatnio Comet z kolekcji NeoNail Star Glow. I tak oto prezentuje się całość. Zrobiłam dwa zdjęcia, żeby pokazać Wam różnicę w przejściach. Kolor Siberian ma zielono-fioletowy efekt kociego oka. Na turkusowym kolorze bazowym wygląda całkiem ładnie, ale jeszcze lepiej musi wyglądać na czarnej bazie...

Wczoraj widziałam na profilu Pranksterki jej filmik z tutorialem jak ona odnawia swoją stylizację. Zaciekawił mnie tam żel budujący jakiego używa... Był to budujący żel Thixo Control Gel marki @modena_nails o specjalnej formule z tiksotropią - czyli pamięcią cieczy. Charakteryzujący się gęstą i bardzo wolno poziomującą się konsystencją. Kiedyś wiele lat temu używałam żeli, jednak zaczynam się zastanawiam czy nie warto do tego wrócić. Dzisiejsze żele są łatwiejsze w użyciu, może faktycznie warto spróbować... Jestem ciekawa czy sprawdziłby się również u mnie. 

Ktoś z Was może zna tą markę? Używał tych żeli? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!
#neonail #neogirl  #turquoisewave #boho #bohocollection #comet #starglowcollection #siberian #cateye5d #cateye5dcollection #hardtop #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #dolomit #dolomite #kamienienaturalne #naturalstones #howlitbiały #howlitbialy #whitehowlite

Komentarze