Przejdź do głównej zawartości

Makijaż artystyczny na konkurs

Mój pierwszy w życiu makijaż artystyczny! Takie trochę na czasie ze względu na ciągle panującą pandemię, ale tak naprawdę to makijaż ten jest moją interpretacją tematu konkursu u @makeup.by.cynka.official oraz @murzynkamaluje, którym jest "wakacyjne szaleństwo". Mam nadzieję, że moja wizja Wam się spodoba. Niestety zdjęcia jeśli o oświetlenie chodzi, nie są jakoś szczególnie zachwycające. Ale o tak późnej godzinie, nawet lampa pierścieniowa mi za wiele nie pomogła. Mimo tych problemów z oświetleniem i tak postanowiłam zgłosić ten makijaż w konkursie #cynkaxmurzynka.

Makijaż twarzy - część klasyczna:
Oczy: Paletka GlamBox Nude, GlamGlue @glamshop_pl,@digitalgirl13, kredka Pastel Tropics 02 @lovelykosmetyki, Million Dollar Brown Eyeliner @wibopl, Take Me 02 @vollare.cosmetics
Rzęsy: tusz Extension Volume Push Up Volume and Curl @evelinecosmetics, sztuczne rzęsy @aliexpress
Brwi: Eye Brow Stylist 020 Date With Ash-ton @catrice.cosmetics, Million Dollar Brown Eyeliner @wibopl
Podkład:  Facefinity All Day Flawless 3w1 55 Beige @maxfactor_pl
Korektor: Take Me 02 @vollare.cosmetics
Bronzer: Beach Cruiser 01 Sandstorm @wibopl
Rozświetlacz: Glow Mama Brzask @glamshop_pl @adriannagrotkowska
Pudry: Fixing Powder @wibopl, Puder pod oczy Puff Cloud @paese_poland

Makijaż twarzy - część artystyczna:
Pigment TurboPlus Posejdon, GlamGlue @glamshop_pl,@digitalgirl13, Paletki: Jupiter, Neptune, Uranus, Saturn i Lemon @beautyglazed, White Base Eyeshadow @wibopl@zmalowana_official, Triton Liquid Eyeliner @wibopl@katosu, złota i srebrna farbka akrylowa

Komentarze