Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy

Dawno nie było żadnego makijażu, więc ostatnio zmalowałam coś w zieleniach. Trochę brudnego różu i szarego brązu, ale całą robotę robią Glamowe zielenie z Kalendarza 2020 czyli Świerkówka i Elficki 💚 Na linię wodną oczywiście miętowa kredka Pastel Tropics. 
Muszę przyznać, że ostatnio zmieniłam trochę sposób nakładania bazy pod cienie. Teraz odrobinę bazy i korektora utrwalam pudrem. Robię makijaż matami a pod błyski daję GlamGlue i makijaż trzyma mi się cały dzień, nawet w upalny dzień. Zdarza się, że jeśli paletka ma cienie słabszej jakości to cienie mi się trochę zbierają w załamaniu, ale teraz zdarza się to rzadziej :) Zawsze unikałam pudrowania powieki, bo puder sprawia, że cienie tracą trochę na intensywności podczas aplikacji. Jednak jestem w stanie to ścierpieć, jeśli w zamian mogę się cieszyć estetycznym makijażem dłużej. 

Makijaż wyszedł ani za jasny, ani za ciemny. Nie jest to może typowo dzienny makijaż, ale do wieczorowego też mu trochę brakuje. Ciągle można w nim wyjść swobodnie na miasto i o to mi chodziło, bo później szliśmy w odwiedziny do teściów, a nie chciało mi się już robić kolejnego makijażu 😀

Dajcie znać czy Wam przypadł do gustu 💚
Oczy: Cienie (Świerkówka, Elficki), GlamGlue @glamshop_pl,@digitalgirl13, Rose Eyeshadow Palette @paese_poland, Glitter Primer @nyxcosmetics_pl, kredka Pastel Tropics 06 @lovelykosmetyki, Triton Liquid Eyeliner @wibopl, @katosu
Rzęsy: tusz Extension Volume Push Up Volume and Curl @evelinecosmetics, sztuczne rzęsy @aliexpress
Brwi: Eye Brow Stylist 020 Date With Ash-ton @catrice.cosmetics, Million Dollar Brown Eyeliner @wibopl
Usta: My Matte Lip Ink 05 @goldenrosepolska
Podkład:  Facefinity All Day Flawless 3w1 55 Beige @maxfactor_pl
Korektor: Take Me 02 @vollare.cosmetics
Pudry: Fixing Powder @wibopl, Puder pod oczy Puff Cloud @paese_poland
Bronzer: Beach Cruiser 01 Sandstorm @wibopl
Rozświetlacz: Glow Mama Brzask @glamshop_pl @adriannagrotkowska

Komentarze