Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci - Autumn vibes

Hej, Hej! Dzisiaj przychodzę do Was z moją aktualną stylizacją paznokci, która jak widać jest iście jesienna. Poczułam już ten vibe i postanowiłam postawić na jesienne kolory i wzory. Z reguły moje stylizacje są mnie kolorowe i skomplikowane, bo lubię prostotę, ale zachciało mi się jakiejś odmiany i postanowiłam wyjść poza moją strefę komfortu, a efektem tego jest zdobienie na bogato.

Do wykonania tej stylizacji użyłam produktów NeoNail, a także chińskiskich prodktów w tym NailWind. I tak na palcu serdecznym i środkowym mamy lakier NeoNail z kolekcji Candy Girl w fioletowym kolorze Heather Valley. Na serdecznym mamy naklejkę wodną z kwiecisto-zwierzęcym printem. Natomiast na środkowym palcu mamy artystyczny nieład, który jest połączeniem lakierów NailWind (8035,8002) z fragmentami złotej folii przyklejonej na warstwę dyspersyjną. Gdzieniegdzie dodałam kapkę mojego ukochanego NeoNail Gravity z kolekcji Star Glow. Pozostałe paznokcie pomalowane są pomarańczowym lakierem marki NailWind w kolorze 8035. Dla spójnej kompozycji na palcu wskazującym również wylądowały fragmenty folii transferowej. 

Jak Wam się podoba taka stylizacja?

#neonail #neogirl #nailwind #heathervalley #candygirl #candygirlcollection #gravity #starglowcollection #hardtop #foliatransferowa #ribsprint #ribspattern #zebra #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #kamienienaturalne #naturalstones #ametyst #amethyst #awenturynczerwony #redaventurine

Komentarze