Przejdź do głównej zawartości

Pierre Rene Professional, Brow Palette - Dark Brown (Paletka cieni do brwi)

Hejka Kochani, produkt ten kupiłam już jakiś czas temu bo z końcem czerwca, ale powiem Wam, że mam mieszane uczucia. Są to moje pierwsze cienie do brwi. I albo ja nie mam umiejętności albo jakość tych cieni jest nie taka... Sama nie wiem. Próbowałam jej używać i na sucho i na mokro, spryskując pędzel mgiełką Golden Rose. Oczywiście intensywność na mokro była lepsza, Wypełnienie brwi cienie całkiem spoko, ale z wyrysowaniem pojedynczych włosków już było gorzej. Paletka ma fantastyczne chłodne kolory, jednakże na tym zalety się kończą. Ale oczywiście szkoda ją wyrzucić, tym bardziej że ma fajne brązy. W ostatnim tygodniu zastanawiałam się co z nią zrobić i postanowiłam ją wypróbować w makijażu dziennym. Tutaj spełnia swoją funkcję fenomenalnie. Cienie fajnie się blendują, są trwałe, w ogóle nie zbierają się w załamaniu powieki, czego kompletnie się nie spodziewałam. I zaznaczam, że nawet bez Nyxa na oku. Fenomenalnie trzymały mi się na bazie z Nam, którą aktualnie testuję. Wystarczyło tylko z innej paletki dodać jakiś błysk i wychodził super makijaż, który spokojnie wytrzymywał cały dzień :) Także polecam ale jako podręczną paletkę do makijażu oczu. 

Opakowanie i produkt:

Jak widać na zdjęciu opakowanie tekturowe w kolorystyce brązowej, graficznie przypomina trochę marmur. Osobiście myślałam, że paletka ta jest zdecydowanie większych rozmiarów, jednak w rzeczywistości jest o wiele mniejsza. W środku znajdziemy trzy cienie o gramaturze 1,3g, czyli jest to taki cień wielkości tych z Glam-Shopu. Jak widać na zdjęciu w palecie mamy przepiękny jasny beż, o nazwie inspirowanej minerałem - Calcite (kalcyt), oraz dwa odcienie brązów: jaśniejszy w odcieniu kawy z mlekiem, który na skórze wypada chłodniej niż w opakowaniu - Etruscan, oraz ciemny, chłodny brąz o nazwie Stonehenge. 

Aplikacja i  działanie:

Cienie są dosyć suche, jednakże nie zauważyłam, żeby to przeszkadzało w ich aplikacji. Jeśli chodzi o stylizację brwi to kompletnie mi się nie sprawdzają. Mam wrażenie, że do tego celu są zbyt mało napigmentowane i może zbyt pylące się? Jednakże fantastycznie sprawdzają się w makijażu dziennym, są mega trwałe i nie zbierają się w załamaniu. Idealnie sprawdzi się do klasycznego FoxyEye, jak i w zwykłym makijażu dziennym. Ja ostatnio używam jej w tym celu namiętnie. Wystarczy tylko odrobina jakiegoś błysku i makijaż wychodzi fantastycznie :) 

Dostępność i cena:

Dostępność stacjonarna raczej średnia, bo w Rossmannie jej raczej nie dostaniecie. Owszem znajdziecie ją w Hebe i Naturze. Jej cena regularna to ok. 27zł, jednak często są na promocjach, dzięki czemu można ja dorwać w całkiem fajnej cenie. W internecie dostępność jest o wiele większa i znajdziecie ją w wielu drogeriach. Jej cena w internecie wynosi od 17-26zł, w zależności czy jest na promocji, czy w cenie regularnej. 

Warto mieć jedną taką paletkę, ponieważ będzie idealna w podróż, kiedy ograniczamy swoje kosmetyki do minimum.

#pierrerene #browpalette #darkbrown #paletkacieni #cieniedobrwi #konturowaniebrwi #eyebrowcontouring #stylizacjabrwi #eyebrowstyling #makijaż #makijaz #makeup #pięknebrwi #pieknebrwi #beautifuleyebrows #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #jaspiszebra #zebrajasper #awenturynczerwony #redaventurine

Komentarze