Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci

Dzisiaj przychodzę do Was z pięciodniową już stylizacją paznokci, więc widać już odrost. Wcześniej miałam prawie identyczną,  niestety nie zrobiłam zdjęcia. Aktualnie zrobiłam sobie przerwę od folii transferowej, bo i tak nie mogę nią uzyskać efektu takiego jaki chcę. Możliwe, że wina leży w samych foliach i ich jakości, jednak osobiście uważam, że folie są super tylko do nakładania punktowego, a nie na cały paznokieć. Tak więc dzisiaj na palcu serdeczny gości naklejka wodna z Aliexpres, którą nakleiłam na bazowy lakier NeoNail w kolorze "Think Happy". Na palcu środkowym również mamy lakier "Think Happy" w towarzystwie brokatowego "Emerald Falls" z kolekcji Illuminate. Resztę paznokci pomalowałam lakierem w ciemno fuksjowym kolorze "Feel Gorgeous" oraz brokatowym "Ruby Shine", który również należy do kolekcji Kasi Sokołowskiej. Dla jasności "Think Happy" oraz "Feel Gorgeous" to lakiery z kolekcji jesiennej 2020 zatytuowanej Enjoy Yourself

Mam nadzieję, że Wam się podoba. Buziaki :)

#neonail #neogirl #thinkhappy #feelgorgeous #enjoyyourself #enjoyyourselfcollection #emeraldfalls #shiningruby #illuminate #illuminatecollection #naklejkawodna #watersticker #aliekspress #hardtop #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #jesienneklimaty #jesiennynastrój #autumnvibes #kamienienaturalne #naturalstones #zielonyfluoryt #greenfluorite #różowykwarc #rozowykwarc #rosequartz

Komentarze