Przejd藕 do g艂贸wnej zawarto艣ci

Le艣ne poszewki Feli 馃崅馃崅馃崅

Jaki艣 tydzie艅 temu w pokoju Feli zago艣ci艂 motyw lasu. Tak naprawd臋 dopiero teraz do mnie dotar艂o, 偶e jest to motyw typowo jesienny, o czym 艣wiadcz膮 opadaj膮ce ju偶 li艣cie. U nas za oknem ci膮gle lato, jednak wieczorami i porankami ju偶 czu膰 nadchodz膮c膮 jesie艅 w powietrzu. M贸j m膮偶 si臋 ze mnie 艣mieje, ale ja ju偶 poma艂u nastrajam si臋 na jesie艅, kiedy to wieczorem zaczynaj膮 mi marzn膮膰 stopy i ko艅czy si臋 na tym, 偶e dogrzewam si臋 cienkim kocykiem i ciep艂膮 herbatk膮 馃槅 No ale dosy膰 o tym...

Wracaj膮c do poszewek, jest to czwarta i ostatnia p贸ki co wersja kolorystyczna. W najbli偶szym czasie nie planuj臋 nast臋pnych, ale kto wie... Mo偶e co艣 艣wi膮tecznego si臋 jeszcze uszyje, 偶eby by艂o nastrojowo... Czas poka偶e 馃槀 Oczywi艣cie ta pi臋kna bawe艂na z le艣nym motywem i minky w kolorze be偶u standardowo zakupione by艂y w sklepie @fashioncolors. Mo偶e jaka艣 zni偶ka by si臋 przyda艂a 馃槀

Projekt pufki na chwil臋 obecn膮 jest zacz臋ty, ale nie sko艅czony. Mam ju偶 wn臋trze pufy, czyli tak膮 jakby wyci膮gan膮 poszewk臋, kt贸ra nape艂niona zostanie kulkami styropianowymi. Ale ci膮gle nie uszy艂am jeszcze tej kolorowej cz臋艣ci zewn臋trznej (kt贸ra b臋dzie 艣ci膮gana, np do prania), bo zabrak艂o mi ta艣my suwakowej, kt贸r膮 musz臋 kupi膰, a jako艣 mi tak ci膮gle nie po drodze 馃槀 Tak偶e projekt zosta艂 tymczasowo wstrzymany 馃槒

#szycienamaszynie #sewingonthemachine #poduszki #pillow #poduszkihandmade #pillowhandmade #minky #bawe艂na #bawelna #cotton #las #forest #jesie艅 #jesien #autumn #maszyna艂ucznik #maszynalucznik #艂ucznikpaulina #lucznikpaulina #handmade #dziecieceinspiracje #classicworldtoys

Komentarze