Przejdź do głównej zawartości

Eveline, Beauty Food-Rituals, Bio Vegan, Aktywnie matujący krem do twarzy 3w1

Tym razem coś z pielęgnacji, a do tego jest to pielęgnacja od Eveline, której dawno w moim kufrze nie było. Jest to jeden z kremów z linii kosmetycznej Beauty Food-Rituals Bio Vegan. Dzisiaj omawiany krem to aktywnie matujący krem do twarzy dedykowany cerze mieszanej i tłustej. Jego zadaniem jest przywrócenie równowagi skóry, regulacja wydzielania sebum, redukcja niedoskonałości. Dodatkowo zwęża pory, zapobiega błyszczeniu i rewitalizuje. Jest to tzw. krem "miejski", który chroni naszą skórę przed wolnymi rodnikami, zanieczyszczeniami i smogiem. Uważam, że jest to całkiem ciekawa propozycja wśród kremów godna polecenia i warta Waszej uwagi, tym bardziej że nie zauważyłam żeby podczas jego używania z moją cerą mieszano działo się coś niepokojącego. Owszem miałam ostatnio problem z kilkoma niedoskonałościami, jednakże jest to efekt użycia maseczki Black Sugar Detox, którą ostatnio testowałam.

Opakowanie i produkt: 

Krem zamknięty jest w szklanym, dosyć ciężkim słoiczku o pojemności 50ml. Szata graficzna tej serii jest dosyć minimalistyczna i mało krzykliwa. Na dwukolorowym tle, w tym przypadku biało-zielonym, nadrukowane zostały złotym akcentem najważniejsze składniki kremu, co wygląda dosyć ciekawie.
Sam krem o białej barwie jest bardzo gęsty i treściwy. Jego zapach średnio mi się podoba, ale łatwo się można do niego przyzwyczaić. Z czasem może stać się nawet przyjemny. Zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego i jest w 100% wegan. Z tego co mi wiadomo nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego.

Aplikacja i działanie: 

Aplikacja nie należy do trudnych. Krem dobrze się rozprowadza, ale pozostawia na skórze lepki film, który potrzebuje trochę czasu na wchłonięcie się.  Dlatego zanim nałożymy podkład, musimy trochę odczekać. W ogóle mam wrażenie, że ten krem powinien być raczej kremem dedykowanym pielęgnacji wieczornej. Mam wrażenie, że jest on trochę zbyt tłusty jak na krem używany pod podkład. Krem jest bardzo wydajny, nie trzeba szczególnie dużej ilości żeby posmarować całą twarz. Jak jest go za dużo to nawet gorzej, bo wtedy ten tłusty film jaki zostawia dłużej się wchłania. Nie uczulił mnie i nie podrażnił. Co do zwężania porów to nie miałam z nimi ostatnio szczególnych problemów, jednakże wydaje mi się że faktycznie może mieć takie działanie. A co z resztą obietnic producenta? No cóż, szczególnego zmatowienia skóry nie zauważyłam, szczególnie że krem sam w sobie jest tłusty. Ale z pewnością kontroluje on wydzielanie sebum, bo nie zauważyłam nadmiernego wyświecania się skóry, zarówno kiedy mam nałożony podkład, jak i bez niego. Nie zapchał też mojej cery mieszanej i jak wspomniałam wcześniej, nie wywołał raczej wysypu niedoskonałości. Z tą redukcją niedoskonałości to szału nie ma, niestety. Lepiej w tej dziedzinie sprawdza się regenerujący Cica od Tołpy. Fajnie, że jest on barierą przed wolnymi rodnikami, zanieczyszczeniami i smogiem, jednakże tak naprawdę nie jesteśmy w stanie tego określić, bo nie widać tego gołym okiem. Pozostaje mi tylko ufać w zapewnienia producenta w tym temacie. Ogólnie krem jest całkiem spoko, ale nie wiem czy do niego wrócę.

Dostępność i cena:

O dziwo, nie jest on dostępny w żadnej z klasycznych drogerii stacjonarnych, nawet w Rossmannie. Za to cieszy się sporą popularnością internetową. Dostaniemy go w kilku drogeriach internetowych oraz na allegro, gdzie jego cena wacha się od 15-21zł, a także na stronie samego producenta, gdzie dostaniemy go za 18zł. Ja swoją sztukę zakupiłam klasycznie na e-zebrze jak był w promocji i zapłaciłam za niego 16,59zł.

#eveline #beautyfood #biovegan #kremdotwarzy #facecream #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #ceramieszana #combinationskin #daycream #nightcream #dayandnightcream #kremnadzień #kremnadzien #kremnanoc #kremmatujący #kremmatujacy #mattingcream #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #fluorytzielony #greenfluorite #howlitbiały #howlitbialy #whitehowlite

Komentarze