Przejdź do głównej zawartości

Konkurs na Isntagramie

Kochani w jednym z konkursów wygrałam szczotkę do mycia twarzy. Ponieważ ja swoja sztukę mam już od dawna, postanowiłam ja przeznaczyć na rozdanie wraz z kilkoma kosmetykami, którymi nie jestem zainteresowana. Wśród nich znajdziecie też mini wodę toaletową idealną do torebki. Mam nadzieję, że ten niewielki zestaw kosmetyczny przypadnie Wam do gustu ❤️

Co trzeba zrobić:

1. Być obserwatorem profilu @kufertesterki na Instagramie
2. Polubić post konkursowy
3. W komentarzu napisać: „Jakie kolory kojarzą Ci się z jesienią i dlaczego?”
4. Zaprosić do udziału trzy osoby
5. Udostępnić na swoim Instastories info o rozdaniu i mnie oznaczyć.
6. Mile widziane okazanie miłości poprzednim zdjęciom.

Regulamin:

Konkurs jest organizowany przez‪ @kufertesterki.

Trwa ‪‪od 17 do 30 września 2021r (do godz. 24.00).

Aby wziąć w nim udział należy wykonać zadania podane w powyższych punktach.

Na jedną osobę przypada jedno zgłoszenie.

Wykonanie zadań konkursowych i zostawienie komentarza pod postem na profilu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z konkursem (wysyłki nagrody).

W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby mieszkające na terenie Polski.

Laureat konkursu zostanie wyłoniony przez @kufertesterki. Wybrany zostanie najciekawszy i najbardziej kreatywny komentarz.

Wyniki zostaną ogłoszone na InstaStory maksymalnie do 05 października 2021r.

Nagroda zostanie wysłana do laureata InPostem w terminie do 15 dni od dnia, w którym zostały ogłoszone wyniki.

Konkurs nie jest organizowany, ani sponsorowany przez Instagram.

POWODZENIA!

Komentarze