Przejdź do głównej zawartości

Anwen, Odżywka do włosów o średniej porowatości "Proteinowa magnolia"

Kochani, dzisiaj dla odmiany coś z pielęgnacji włosów. Część z Was pewnie pamięta, że w czerwcu zakupiłam sobie zestaw mini odżywek Anwen dedykowanych włosom o średniej porowatości. Używałam ich namiętnie, przez około 3 miesiące i stwierdzam, że są one fenomenalne, czego do końca chyba nie mogę powiedzieć o szamponie, ale o tym innym razem :) Odżywka ta ma fantastyczny zapach, który utrzymuje się na włosach mega długo, bo nawet cały dzień. A same włosy są po niej miękkie, gładkie w dotyku, lejące i pełne naturalnego blasku. Odżywki proteinowej używam zgodnie z harmonogramem Anwen, czyli dwa razy na osiem myć włosów. Odkąd używam tych odżywek, cały czas rosną mi nowe włosy, które sterczą na wszystkie strony. Szczególnie widoczne są te na przedziałku. Jednocześnie zauważyłam spadek jeśli chodzi o włosy, które wypadają podczas czesania czy mycia głowy. A co za tym idzie więcej mi rośnie, niż wypada, więc idziemy w dobrym kierunku.

Opakowanie i produkt:

Odżywka ta zamknięta jest w plastikowej tubie, o pięknej szacie graficznej, oczywiście przedstawiającej kwiaty magnolii. Produkt  ten dostępny jest w dwóch wersjach objętościowych, czyli 100ml i 200ml. Produkt ma mleczno-białą barwę i raczej średnio gęstą konsystencję, a do tego obłędny zapach, który utrzymuje się bardzo długo. Warto zaznaczyć, że tuba ta wykonana jest z PCR czyli tworzywa pochodzącego z recyklingu. Fantastycznie, że firma rozwija się z duchem czasu i wprowadziła ekologiczne rozwiązania tego typu, mające na celu ograniczenie powstawania złego plastiku.

Aplikacja i działanie:

Jeśli chodzi o aplikację, to tak jak wspomniałam wcześniej na stronie producenta znajdziemy specjalny harmonogram, którym możemy się posłużyć i ewentualnie modyfikować. Ponieważ ja jestem kompletnie zielona wprowadziłam ten harmonogram w życie. I tak na osiem myć głowy odżywki proteinowej używam dwa razy, czyli co czwarte mycie. Używam jej 3 miesiące i właśnie kończy mi się moja pierwsza tubka 100ml. Nie zauważyłam żeby wpływała negatywnie na kondycję włosów czy skóry głowy. Włosy po użyciu tej odżywki dobrze się rozczesują, są miękkie i gładkie w dotyku, a także lejące i pełne naturalnego blasku. Co więcej ciągle rosną mi nowe włosy, więc jest szansa że kiedyś doczekam się bujnej czupryny sprzed 20lat :) No i ten obłędny i intensywny zapach, który utrzymuje się cały dzień :) Jak dla mnie bomba!

Dostępność i cena:

Aktualnie odżywki marki Anwen mają całkiem fajną dostępność, zarówno stacjonarną jak i internetową. Stacjonarnie znajdziecie je w drogeriach sieci Rossmann, Hebe, Natura w cenie regularnej 28-29zł za 200ml. Dodatkowo w Naturze dostępna jest też wersja 100ml, za którą w cenie regularnej damy 16,99zł, z tym że opcja ta dostępna jest tylko online. Aktualnie w Naturze mamy na nie promocję, dzięki której zapłacimy za nie ok 25% mniej. Co więcej jest ona również szeroko dostępna w sklepach internetowych, gdzie ich ceny oscylują od 12zł do 15zł za 100ml i od 20zł do 28zł za 200ml. Oczywiście odżywki można kupić w pakiecie dedykowanym odpowiedniej porowatości włosów, za który zapłacimy w zależności od sklepu od 36zł do 50zł. Ja swój zestaw trzech odzywek kupiłam w drogerii puderek.com.pl (na allegro) i zapłaciłam za niego 38,49zł.

#anwen #proteinowamagnolia #średniaporowatość #sredniaporowatosc #averageporosity #odzywkaproteinowa #odżywkaproteinowa #proteinsupplement #odżywkadowłosów #odzywkadowlosow #hairconditioner #pielegnacjawlosow #pielęgnacjawłosów #haircare #świadomapielęgnacja #swiadomapielegnacja #consciouscare #pieknewlosy #pięknewłosy #beautifulhair #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #dolomit #dolomite #ametyst #amethyst

Komentarze