Przejdź do głównej zawartości

Tassimo, Jacobs Morning Café Strong & Intense Big Pack ☕

Dzisiaj postawiłam na post z kawą. Przychodzę do Was z mini recenzją kolejnych kapsułek Tassimo. A jest to mocniejsza i bardziej aromatyczna wersja wcześniej już opisywanej kawy Jacobs Morning Café. Początkowo była tylko wersja niebieska o łagodnym aromacie i delikatnym smaku. Ta omawiana dzisiaj to nowa wersja czerwona, czyli Strong & Intense. Tak nie pomyliłam się z kolorem, a to dlatego, że opakowanie zbiorcze jest czerwone, natomiast kapsułki są żółte. Taka niespodziewajka. Jak sama nazwa wskazuje specjalna kompozycja ziaren w tej kawie ma intensywny aromat i głęboki smak, który postawi nas na nogi o poranku. Do dzisiejszej kawy oczywiście nie mogło zabraknąć czegoś słodkiego. Tym razem są to moje ulubione rurki z kremem czekoladowym! Uwielbiam i nienawidzę jednocześnie, bo nim się obejrzysz opakowanie jest już prawie puste! Z pewnością trzeba się przy nich pilnować :)

Dobra to teraz trochę więcej szczegółów. Jak się zapewne już domyślacie po zdjęciu jest to kawa jednokapsułkowa, więc możemy ja pić tak jak lubimy z mlekiem lub bez. Ma ona bardzo wyrazisty i w moim odczuciu bardzo mocny smak taki sam jak w Jacobs Café Crema. Oczywiście my wzięliśmy wersję XL, której wychodzi ok. 215ml. Ilość ta spokojnie zmieściła mi się do filiżanki, ale jeśli filiżanka jest mniejsza to możecie mieć mały problem. Wszystko zależy od pojemności waszej filiżanki. Tutaj wyjątkowo w wersji klasycznej, bo nie było już miejsca na mleko 😆Jak widać na zdjęciu podczas robienia kawy tworzy nam się fajna warstwa aksamitnej pianki :) Zazwyczaj pijam ją z mlekiem, bo tak smakuje mi najbardziej, dlatego też ląduje ona wtedy w kubku.

Najbardziej zadowala mnie fakt, że w standardowej cenie 19,99zł mamy aż 21 kapsułek dobrej kawy. Z pewnością będę do niej wracać, bo jest dobra i bardzo opłacalna. Polecam bo warto!

#tassimo #morningcafe #tassimomorningcafe #tassimokapsułki #tassimokapsulki #tassimocapsules #tassimodisc #kapsułkidokawy #kapsulkidokawy #coffeecapsules #kawa #coffee #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #recenzja #review #rurkizkremem #rurkiznadzieniem #rurkiczekoladowe #rurkitesco

Komentarze