Przejdź do głównej zawartości

FaceApp, czyli zabawa stylizacją włosów

Jakiś czas temu mojej przyjaciółce się nudziło i pochłonęła ją aplikacja FaceApp... Żeby było śmieszniej nie poprzestała na sobie i zaczęła sprawdzać jakbym wyglądała w innych odsłonach, niekiedy nawet jako facet :D W ruch poszły przeróżne minifilmiki, których raczej Wam nie pokażę, ale uwierzcie mi, że byłoby się z czego pośmiać. Jednak może pozostańmy przy bardziej normalnych stylizacjach... Wrzuciłam wszystko w jedną całość i jestem ciekawa, w której wersji podobam Wam się najbardziej. Jakby coś, to w lewym dolnym rogu jest moje normalne zdjęcie, które znajdziecie gdzieś na profilu. Nie wiem co ona widzi w tej aplikacji, ale przyznam się, chciałabym mieć tyle włosów co na tych przeróbkach :D

Dajcie znać, która opcja podoba Wam się najbardziej i napiszcie w komentarzach czy Wy też bawicie się tego typu aplikacjami kiedy Wam się nudzi :D

#kolaż #kolaz #faceapp #edycjazdjęć #edycjazdjec #upiekszanietwarzy #upiększanietwarzy #edytortwarzy #upiększaniezdjęć #upiekszaniezdjec

Komentarze