Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Kalendarz 2021 GlamShop cz.1

Kochani, pierwszy makijaż zrobiłam wczoraj wieczorem. Do zrobienia go użyłam wszystkich 6 cieni, tak jak chciałam. Jednakże oświetlenie mi nie odpowiadało i na zdjęciach ich kolory były zakłamane, co mi się nie podobało. Dlatego dzisiaj zmalowałam kolejny makijaż, jednakże zdecydowałam się na użycie tylko czterech z nich, aby pokazać jak najlepiej ich wdzięk. Do wykonania dzisiejszego makijażu użyłam: Sennik w zewnętrznym, Dziewczęcy w załamaniu, Mokry róż na środku powieki i Bombka w wewnętrznym kąciku. Aby trochę przyciemnić makijaż zrobiłam delikatną ciemnofioletową kreskę cieniem Aronia z Kalendarza 2020. Jutro postaram się zrobić kolejny makijaż z wykorzystaniem cieni Wstążka i Fiolet Kiwi które są obłędne i często ich używałam w ostatnich dniach.
Oczy: White Base Eyeshadow @wibopl @zmalowana_official, Creamy Eyeshadow Base @nam.cosmetics, Dziewczęcy, Sennik, Mokry Róż i Bombka (Kalendarz 2021) oraz Aronia (Kalendarza 2020) @glamshop_pl@digitalgirl13, kredka Pastel Tropics 05 @lovelykosmetyki@wolosewicz_magda
Rzęsy: tusz Extension Volume Long & Curl Mascara @evelinecosmetics, sztuczne rzęsy @aliexpress
Brwi: Eye Brow Stylist 20 Date With Ash-ton @catrice.cosmetics, Brow Gel @pierrerene_professional
Podkład: mieszanka Facefinity All Day Flawless 3w1 010 Fair Porcelain @maxfactor_pl oraz FIT me! Matte+Poreless 101 True Ivory @maybelline @makeupinthecitypl
Korektor: Take Me 01 @vollare.cosmetics
Bronzer: Beach Cruiser 01 Sandstorm @wibopl
Rozświetlacz: Hello Halo Blushlighter Highlight Bling @wetnwildpolska
Pudry: Puder pod oczy Puff Cloud @paese_poland, Matte Baked Powder Nissi @makeupobssesion
Usta: mieszanka My Matte Lip Ink 05 @goldenrosepolska oraz Rouge Edition Velvet 13 Fu(n)chsia @bourjoispolska

Komentarze