Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Kalendarz 2021 GlamShop cz.2

Hejka Kochani! Jak tam Wasze Święta? Mam nadzieję, że upływają Wam one w spokojnej i wesołej atmosferze, w towarzystwie najbliższych Wam osób. Moje takie właśnie były i nawet w tym roku odwiedził mnie Mikołaj co mnie bardzo zaskoczyło. Chyba byłam grzeczna w tym roku :) 
Ja dzisiaj nie idę nigdzie w gości i odpoczywam w domu. Ponieważ wczoraj nie miałam czasu zrobić zdjęć, dzisiaj odtworzyłam ten makijaż ponownie i mam nadzieję, że Wam się on spodoba. Tym razem chciałam Wam zaprezentować przepiękny cień Niebieski Amarant, dlatego też to on gra tutaj główne skrzypce na ruchomej powiece. W wewnętrznym kąciku wylądował Fiolet Kiwi opalizujący pięknie na zielono. W załamaniu powieki wylądował znany Wam już Sennik, zaś w zewnętrznym kąciku Lukrecja, która znajduje się w trzeciej szóstce cieni. Pod łukiem brwiowym zaś mamy Po Prostu Beż.
Oczy: , Creamy Eyeshadow Base @nam.cosmetics, Po prostu Beż, Niebieski Amarant, Fiolet Kiwi, Sennik, Lukrecja (Kalendarz 2021) glamshop_pl@digitalgirl13, na linii wodnej kredka Pastel Tropics 04 i 02 @lovelykosmetyki@wolosewicz_magda
Rzęsy: tusz Variete wersja klasyczna @evelinecosmetics, sztuczne rzęsy @aliexpress
Brwi: Eye Brow Stylist 40 Date With Ash-ton @catrice.cosmetics
Podkład: mieszanka Facefinity All Day Flawless 3w1 010 Fair Porcelain @maxfactor_pl oraz Ideal Matt 16 @reverscosmetics
Korektor: Take Me 01 @vollare.cosmetics

Bronzer: Color Icon Sunset Striptease @wetnwildpolska
Rozświetlacz: Hello Halo Blushlighter Highlight Bling @wetnwildpolska
Pudry: Puder pod oczy Puff Cloud @paese_poland, Sypki Puder Ryżowy @ecocera_pl
Usta: mieszanka My Matte Lip Ink 05 @goldenrosepolska oraz Rouge Edition Velvet 13 Fu(n)chsia @bourjoispolska

Komentarze