Przejdź do głównej zawartości

Słodka Królisia - Coelhinha Charmosa

Przepraszam, że ostatnio jest mnie raczej mało, ale w moim życiu ostatnio mam kilka zawirowań, z którymi się borykam i nie mam za bardzo weny na regularne pisanie postów. Ale dam z siebie wszystko aby za bardzo Was nie zaniedbać. 

Kiedyś przedstawiałam Wam tą piękną królisię na Instastories, ale doszłam do wniosku, że należy jej się osobny post. Ta piękna Pani królik została przeze mnie zrobiona dla uroczej Tosi, jako prezent z okazji świąt. Panienka wymyśliła sobie, że Mikołaj wyśle cioci włóczkę, a ona zrobi z niej pięknego króliczka. Taki przebiegły plan. Aby zrobić tego królika, musiałam przetłumaczyć cały wzór z języka portugalskiego na polski, co kosztowało mnie trochę wysiłku, ale było warto bo efekt końcowy jest cudny. Co jest fajne w tym wzorze to fakt, że króliczek ma ściągane buty, które zapinane są na guziczki. Mam nadzieję, że będzie z niego zadowolona. W końcu sama sobie wybrała wzór. Teraz królik czeka sobie spokojnie na spakowanie i wysyłkę :)

Królisia ma 30cm długości, więc całkiem sporo. Uważam, że będzie co przytulać :) Wykonana została z miękkiej włóczki akrylowej Kotek w kolorze bieli i czerwieni, której producentem jest firma Arelan. Nie wiem czy to wina włóczki, ale miałam duży problem ze złapaniem ostrości podczas robienia zdjęć.

#handmade #amigurumi #szydełko #szydełkowanie #kotekarelan #niespodzianka #szydełkowemaskotki #rekodzielo #hobby #mojapasja #mypassion #wolnyczas #freetime #rękodzieło #prezentświąteczny #pomysłnaprezent #dziecieceinspiracje #coelhinhacharmosa #słodkikróliczek

Komentarze