Przejdź do głównej zawartości

Bielenda, Eco Nature, Serum detoksykująco-matujące

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją serum detoksykująco-matującego z linii Eco Nature. Serum o bogatym, naturalnym składzie w 99% pochodzenia naturalnego jest dedykowane cerze mieszanej i tłustej. Moje mieszana cera i serum bardzo się polubiły. Zgodnie z zapewnieniami producenta, serum dobrze się wchłania, nie zapycha i nie obciąża skóry, a co więcej nie pozostawia uczucia lepkości, dzięki czemu idealnie się sprawdza pod makijaż. Osobiście nie przepadam za zapachem kokosa, ale zapach serum tego serum jest na tyle stonowany, że nie przeszkadzał mi podczas aplikacji.

Opakowanie i produkt:

Serum o mleczno-białym kolorze i średnio płynnej kremowej konsystencji. W kompozycji zapachowej główne skrzypce gra nuta kokosowa. Produkt zamknięty jest w szklane opakowanie o pojemności 30ml z aplikatorem pod postacią pompki, która swoją droga sprawnie pracowała do samego końca.

Aplikacja i działanie:

Aplikuje się bezproblemowo i szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustego, lepkiego filmu. Jest lekki i idealny pod makijaż. Serum wspiera walkę z niedoskonałościami naskórka, normalizuje wydzielanie sebum, zmniejsza widoczność porów i błyszczenie. Przywraca skórze równowagę i zdrowy wygląd. I faktycznie coś w tym jest, bo w okresie kiedy go stosowałam, nie miałam jakiegoś większego problemu z niedoskonałościami. Oczywiście zdarzały się pojedyncze przypadki podczas tych dni, ale jakoś tak nie narzekałam na wysyp niedoskonałości. Produkt mnie nie uczulił i nie podrażnił. Nie wysuszył też mojej skóry, a nawet ją delikatnie nawilżał. Czy matowi cerę? Raczej tak, ale jest to efekt dosyć delikatny. Serum jest bardzo wydajne. Pompka dozuje dość małą ilość serum, a dwie takie porcje starczały mi na całą twarz i szyję. Ogólnie byłam z niego zadowolona. To muszę przyznać. Także uważam, że jest godny polecenia.

Dostępność i cena:

Stacjonarnie dostępne jest w Drogerii Rossmann w cenie regularnej 24,99zł, czyli raczej słabo. Nie uraczycie go w Hebe czy Naturze. W tej samej cenie dostanie go również w sklepie samego producenta ale to już sklep internetowy. A jak już przy tym jesteśmy to dostępność internetowa wypada zdecydowanie lepiej. Dostępny jest w wielu drogeriach a jego cena oscyluje od 20-30zł. Przy jego wydajności serum starczyło mi na ok. 4 miesiące używania, dwa razy dziennie rano i wieczorem. Także pod tym względem cena wypada dosyć przyzwoicie.

#bielenda #econature #serum #naturalneskładniki #naturalneskladniki #naturalingrediens #sokzlimonki #limejuice #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #ceratłusta #oilskin #ceramieszana #combinationskin #recenzja #review #kamienienaturalne #naturalstones #amethyst #ametyst #białyhowlit #bialyhowlit #whitehowlite #fluorytzielony #greenfluorite

Komentarze