Przejdź do głównej zawartości

One Day More, Musli Karmelowe z malinami i czarną porzeczką


Kochani, już jakiś czas temu całkiem przypadkowo natrafiłam gdzieś w otchłani instagrama na markę @onedaymore i ich produkty. Bardzo się nimi zainteresowałam i postanowiłam je wypróbować. Początkowo planowałam skorzystać i kupić ich starter, ale potem podczas standardowych zakupów w naszej Biedronce moim oczom ukazały się właśnie nic innego jak produkty One Day More. Początkowo były one w cenie 15,99zł. Myślę sobie to tyle ile bym dała na stronie producenta (cena klubowa) ale do tego musiałabym doliczyć przecież jeszcze koszty przesyłki. No chyba, że kupiłabym starter z darmową dostawą, ale z kolei musiałabym kupić aż trzy puszki... Myślę sobie, zastanowię się jeszcze... Ale za kilka dni okazało się, że są w promocji i siłą rzeczy musiałam je kupić. Za 2szt zapłaciłam 24zł (11,99zł/szt). Szkoda tylko, że wybór był niewielki bo chyba 3 smaki musli i 2 smaki owsianki, ale pewności nie mam. 

Mieszanka całkiem spoko, tylko jak dla mnie mimo wszystko zbyt słodka... Przynajmniej kiedy jem je z ciepłym mlekiem. Z zimnym mlekiem smakują o wiele lepiej, bo nie są aż tak słodkie i życie nabiera smaku. Płatki i granola spoko, owoce też jak najbardziej, tylko tej czekolady i karmelu jakby tak mniej było, żeby można było zjeść je również na ciepło. Bo jak wiadomo temperatura mleka ma tutaj ogromny wpływ, a wiadomo że zimą czy jesienią je się płatki raczej na ciepło. Będę próbować również innych smaków, może trafię taki idealny dla mnie! Widziałam w ofercie też takie z ziarnami kawy w czekoladzie :)


#onedaymore #mueasli #caramel #musli #zdrowenawyki #muslikarmelowe #muslizowocami #tadar #zpskarolina

Komentarze