Przejdź do głównej zawartości

Kosmetyki marki Fresh!

Dzięki uprzejmości Sampleo, dostałam się do fantastycznego testu kosmetyków marki Fresh. Przyznam się Wam szczerze, że wyrażając chęć wzięcia udziału w teście, kojarzyłam samą markę, ale nie wiedziałam że te kosmetyki są takie drogie. Tym bardziej cieszę się, że mam możliwość przetestowania czegoś z wyższej półki cenowej. Czegoś, czego normalnie pewnie bym sobie nie kupiła, bo bałabym się rozczarowania i wyrzucenia pieniędzy w błoto. 

I tak w skład zestawu, który otrzymałam wchodzą trzy kosmetyki;

Lotus Youth Preserve Face Cream to krem nawilżający, który chroni skórę przed pojawieniem się pierwszych zmarszczek. Krem na dzień, bogaty w antyoksydanty, wzmacnia blask, poprawia elastyczność skóry i chroni ją przed wolnymi rodnikami.

Floral Recovery Calming Mask czyli kojąca maska na noc z witaminą C, która czerpie swoją moc z wyciągów z kwiatów – passiflory, chabra, kwiatu wiśni i piwonii. Działa kojąco i redukuje zaczerwienienie wrażliwej skóry. Maseczka do twarzy na noc delikatnie otula skórę, działając rozświetlająco i wygładzająco dzięki zawartości witaminy C i skwalanu.

Soy Face Cleanser to sojowy płyn do oczyszczania twarzy i demakijażu. Utrzymuje naturalne pH skóry, głęboko oczyszcza pory już za pierwszym razem oraz usuwa codzienne zanieczyszczenia i makijaż, w tym tusz do rzęs. Niedrażniąca formuła sprawdzi się też w przypadku osób z cerą wrażliwą i jest bezpieczna dla wrażliwych oczu i osób noszących soczewki.

Jeśli chodzi o krem i maskę to muszę przyznać, że warte są swojej ceny, bo efekty są wręcz natychmiastowe. Mam nadzieję, że tak zostanie do samego końca :D

#fresh #floralrecoverymask #lotusyouthfacecream #soyfacecleanser #żeldomyciatwarzy #zeldomyciatwarzy #facewashgel #maskadotwarzy #kremdotwarzy #kremprzeciwzmarszczkowy #antiwrinklecream #antiangingcream #facecream #pielęgnacjatwarzy #facecare #demakijaz #demakijaż #makeupremoval #sampleo #wramachtestu 

Komentarze