Przejdź do głównej zawartości

Makeup Obsession London, Game Set Matte, Matte Baked Powder (Puder matujący)

Tego gagatka dostałam w jednej z nagród i chociaż normalne kolor tego pudru byłby odrobinę za ciemny, to mimo wszystko się przydał i uratował mi sytuację, kiedy kupiony podkład okazał się za jasny. Tak jest to u mnie rzadkie zjawisko, bo z reguły nawet najjaśniejsze podkłady okazywały się zbyt ciemne, ale jak widać cuda się jednak zdarzają. Z tego co pamiętam kupiłam po udanym teście podkładu Facefinity All Day Flawless marki Max Factor, postanowiłam go kupić w odcieniu jaśniejszym, który pasowałby mi zimną, kiedy to po mojej opaleniźnie nie było już śladu. I tak kupiłam go w kolorze 10 Fair Porcelain i okazało się, że jednak istnieje coś jaśniejszego od mojej cery :D Wtedy ten właśnie puder był moim wybawieniem i idealnie się sprawdził do wyrównania kolorytu twarzy aby bardziej pasował do mojej szyi. Jest to puder wypiekany, bardzo aksamitny w dotyku, ale dający matowe wykończenie. Jednak nie jest to taki tępy mat, ale bardziej satynowy. 

Opakowanie i produkt:

Produkt dostępny jest chyba w 5 kolorach, a odcień Nissi, który posiadam jest odcieniem średnio ciemnym. Zamknięty jest w okrągłym, plastikowym opakowaniu o gramaturze 7,5g. Jest to puder wypiekany, nie pyli się jak klasyczne pudry prasowane. Bardzo aksamitny w dotyku i bezzapachowy.

Aplikacja i działanie:

Aplikuje się bezproblemowo. Idealnie połączył się z używanym wtedy przeze mnie korektorem i podkładem. Idealnie wtopił się w skórę dając jedwabiste i satynowe wykończenie. Wyglądał na twarzy całkiem naturalnie. Stosowałam go na całą twarz w celu przyciemnienia podkładu. Nie zauważyłam szczególnego wyświecania się w strefie T, czyli w jakimś stopniu musiał redukować wydzielanie sebum. tak jak zapewnia producent. Jednakże w strefach problematycznych z niedoskonałościami dodatkowo zabezpieczałam go sprawdzonym pudrem utrwalającym. Tak dla pewności. Nie zauważyłam żeby wchodził w załamania skóry, i o ile dobrze pamiętam to zdarzało mi się go nakładać również w okolicy pod okiem, ale pewności nie mam. Niestety moja skleroza galopująca sprawia, że niektóry szczegóły z czasem niestety wymykają się :D

Dostępność i cena:

Z powodzeniem sprawdzi się u osób o nieco ciemniejszej karnacji niż moja. Dostać go możecie stacjonarnie w Rossmannie, gdzie jego cena regularna wynosi 22,99zł. W innych drogeriach raczej jest niedostępny, chociaż zdarza się że znajdziecie online w drogeriach ten puder w jednym lub dwóch odcieniach. A mam tutaj na myśli drogerię MintiShop oraz Cocolita. Uważam, że jak na taką cenę warto ten puder wypróbować i przekonać się na własnej skórze jak Wam się sprawdzi.
#makeupobsession #gamesetmatte #nissi #bakedpowder #puderwypiekany #puderumatujący #pudermatujacy #mattingpowder #finishingpowder #puderwykończeniowy #puderwykonczeniowy #transparentpowder #konturowanietwarzy #facecontouring #makijaż #makijaz #makeup #ceramieszana #combinationskin #ceratłusta #oilskin #recenzja #review
 

Komentarze