Przejdź do głównej zawartości

Bourjois, Eye Catching Mascara (Pogrubiający i podkręcający tusz do rzęs)

Dzisiaj przyszła w końcu kolej na moje kociaki z Bourjois, które wygrałam w konkursie "TUSZ,TUSZ,TUSZ..." Trochę zwlekałam z jego recenzją, bo chciałam wycisnąć z tego tuszu jak najwięcej.

Opakowanie i produkt:

Opakowanie jest uwodzicielskie i frywolne. Jestem zauroczona tym wytłoczonym na nakrętce kotkiem. Opakowanie chyba szklane, a przynajmniej tak wygląda i dosyć ciężkie. Szczoteczka jest odrobinę za duża, o wygiętym kształcie – ja preferuję raczej proste i klasyczne. Niestety nie jest to szczoteczka silikonowa nad czym ubolewam. 

Aplikacja i działanie:

Na początku jest straszny problem z aplikacją produktu na rzęsy. Przede wszystkim szczoteczka nabiera zbyt dużo produktu. Zanim cokolwiek zrobię, muszę spory nadmiar tuszu zgarnąć ze szczoteczki do opakowania, a i tak jestem w stanie wytuszować lewe i prawe oko tylko raz wyciągając aplikator z buteleczki. Przez pierwsze dwa tygodnie był spory problem, ponieważ tuszu było tak dużo, że aż sklejał mi rzęsy, jednak z czasem było lepiej. 

Sam tusz ma ultra czarny kolor. Mocno pogrubia oraz unosi rzęsy, dając ładny efekt kociego oka. Wygięty kształt aplikatora sprawia problem przy uzyskaniu idealnego efektu, ale przy odrobinie cierpliwości i czasu można wypracować odpowiednią technikę dzięki, której uzyska się idealne rozdzielenie rzęs. Efekt końcowy bardzo mi się podoba, a to najważniejsze. Tusz dosyć szybko zasycha, więc nie odbija się na górnej powiece, nie rozmazuje się i nie kruszy w ciągu dnia oraz nie tworzy brzydkich grudek. 

Dostępność i cena:

Jeśli chodzi o cenę to mógłby być tańszy, ale od czego są promocje w Rossmannie :) Ogólnie tusz jest jak najbardziej w porządku. Daję mu bardzo mocną czwórkę. Jak skończy mi się mój zapas z wygranej, możliwe że kupię go ponownie :)

#bourjois #eyecatchingmascara #tuszdorzęs #tuszdorzes #mascara #pięknerzęsy #pieknerzesy #beautifuleyelashes #kocieoko #catseye #uwodzicielskiespojrzenie #eyelashesseparated #seductivelook #kociespojrzenie #catslook #eyecatching #makijaż #makeup #recenzja #review

Komentarze