Przejdź do głównej zawartości

Isana, Blueberry Sensation (Pianka do golenia z ekstraktem z czarnej jagody)


Bardzo fajna i tania pianka. Miałam ją jakiś czas temu i bardzo ją lubiłam.
Na początek co mówi niej producent?

„Pianka do golenia Isana Blueberry Sensation jest przeznaczona do golenia na mokro. Formuła Pianki przeznaczona do pielęgnacji skóry z nawilżającymi składnikami aktywnymi, takimi jak aloes nadaje skórze podczas golenia odpowiednią gładkość i elastyczność. Dostarcza odpowiednich składników pielęgnacyjnych i nawilża delikatną skórę nóg, pach i okolic bikini. Pianka przeznaczona jest do wszystkich rodzajów skóry.”

Opakowanie dosyć solidne, nakrętka nie pęka i trzyma się do samego końca. Opakowanie z ładną szatą graficzną przedstawiającą jagody, która zachęciła mnie do jej kupna. Jest łatwa w obsłudze i nie potrzeba wkładać dużo siły w wydobycie produktu z opakowania.

Sama pianka ma biały kolor i przepięknie pachnie jagodami, jest to zapach trochę sztuczny ale na tyle przyjemny, że mi to jakoś szczególnie nie przeszkadzało. Spróbuję również inne wersje zapachowe jeśli będę mogła :) Produkt ma gęstą konsystencję i łatwo się aplikuje na skórę. Ma dobrą przyczepność, dzięki czemu nie spływa z nóg. Z pewnością ułatwiała mi golenie. Nie podrażniła i nie uczulała mojej skóry. Nie żebym miała jakąś wrażliwą. Nie zauważyłam żeby wysuszała skórę, ale z drugiej strony też jej jakoś szczególnie nie nawilża, jak już to delikatnie. Jedyny chyba minus jest taki, że nie zauważyłam żeby ta pianka zmiękczała włoski. Jednak nie przeszkadza mi to jakoś szczególnie, bo używanie jej sprawia, że proces golenia jest przyjemniejszy :)
Oczywiście dodatkowymi plusami jest jej dostępność i cena :)

#rossmannpl #isana #blueberrysensation #piankadogolenia #shavingfoam #shavingcream #skórawrażliwa #skorawrazliwa #sensitiveskin #czarnajagoda #blackberry #blueberry #depilacja #epilation #golenienóg #golenienog #shavinglegs #gładkienogi #smoothlegs #gładkaskóra #gladkaskora #smoothskin #recenzja #review

Komentarze