Przejdź do głównej zawartości

Isana, Olejek pod prysznic



Ten olejek pod prysznic to ostatni hit wśród kobiet. I niekoniecznie chodzi tutaj o jego docelowe przeznaczenie. Raczej o jego wielozadaniowość, a głównie mam tutaj na myśli zastosowanie w myciu gąbek i pędzli do makijażu. Ja właśnie w tym celu ten olejek zakupiłam. Nie powiem żeby było to łatwe, bo mimo iż teoretycznie dostępny jest w każdym Rossmannie, to w mgnieniu oka znika on z półek.

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty w poręcznym opakowaniu z nietrafionym jak dla mnie zamknięciem z zatyczką. Jak sama nazwa wskazuje jest to olejek. Połączenie produktu o bardzo płynnej konsystencji z tego typu zamknięciem, kończy się wiecznie oblepioną i tłustą butelką, którą po każdym użyciu trzeba myć. O wiele lepiej sprawdziła by się tutaj najzwyklejsza pompka dozująca. Dlatego też doradzam zaopatrzyć się w ową buteleczkę z pompką i najnormalniej przelewać sobie zawartość.
Olejek ma bardzo płynną konsystencję w złotym kolorze oraz przepiękny zapach, którego intensywność może niektórych zniechęcić do jego używania. Mi jednak ta intensywność jak najbardziej odpowiada.

Aplikacja i działanie:

Ja olejek kupiłam z myślą o myciu gąbek do makijażu i głównie do tego celu go używam. Gąbeczki domywa tak dobrze, że po ich przecięciu kolor w środku jest identyczny z tym na zewnątrz. Usuwa podkład nawet, gdy dostanie się on do głębszej warstwy gąbki. Jest bardzo wydajny, chociaż trzeba wziąć pod uwagę, że przy każdym użyciu część produktu nam spływa po opakowaniu, co jest niestety marnotrawstwem. Stąd też opcja alternatywna z przelewaniem zawartości do buteleczki z pompką dozującą.

Dostępność i cena:

Produkt teoretycznie dostępny jest w każdym Rossmannie, jednak tak szybko znika z półek, że w praktyce wygląda to nieciekawie. Ciężko jest go dostać. Chyba przez ponad miesiąc, jak zaglądałam do Rossmanna, w miejscu gdzie powinien stać olejek była tylko pusta dziura. A fenomen ten jest spowodowany jego bardzo atrakcyjną ceną. Za 200ml produktu płacimy ok. 6zł, gdzie za podobne olejki innych marek płaci się dwa razy tyle.

#rossmannpl #isana #olejekpodprysznic #showeroil #kosmetykwielozadaniowy #myciegąbek #myciegabek #washingsponges #gąbkidomakijażu #gabkidomakijazu #makeupsponges #beautyblender #skórasucha #skorasucha #dryskin #skórawrażliwa #skorawrazliwa #sensitiveskin #recenzja #review

Komentarze