Przejdź do głównej zawartości

Bambi Baby, Oliwka dla dzieci i niemowląt

Naszą oliwkę zakupił mój przedmąż w Intermarche, jeszcze jak mieszkaliśmy w Poznaniu. Miałam ją tylko raz, ale byłam z niej mega zadowolona. Przepięknie pachniała. Jakoś tak słodko, wydawało mi się, że kwiatowo ale może to były te olejki ze słodkich migdałów. I do tego ta konsystencja! Jakaś taka inna niż wszystkich dotychczasowych oliwek jakie używałam. Ale o tym przeczytacie w recenzji :) Zapraszam serdecznie.

Zapewnienia producenta:

„Połączenie skutecznej ochrony z łagodną codzienną pielęgnacją skóry niemowląt i dzieci. Oliwka BAMBI baby łagodnie oczyszcza i pielęgnuje skórę, tworząc długo utrzymujący się na skórze film chroniący ją przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Stosowanie oliwki sprawia, że skóra malucha jest natłuszczona i odpowiednio nawilżona, staje się gładka i przyjemna w dotyku, a szorstkość naskórka się zmniejsza.”

Opakowanie i produkt:

Oliwka zamknięta w opakowaniu plastikowym o pojemności 200ml. Już samo to, że opakowanie jest mniejsze jak dla mnie jest plusem, ponieważ wbrew pozorom oliwki nie używa się aż tyle, a ta i tak jest bardzo wydajna. Szata graficzna dosyć przyjemna, w kolorystyce biało-niebieskiej z żółtym kaczorkiem. Po kilku użyciach zaczyna odklejać się etykieta, jednak jest to raczej mało istotne, przynajmniej dla mnie. Oliwka ma przepiękny słodkawy zapach i bardzo sympatyczną gęstą konsystencję.

Aplikacja i działanie:

To chyba pierwsza oliwka, która nie spływała między palcami. Nalana na rękę, pozostawała na miejscu. Nic nigdzie nie kapało i wszystko dookoła było czyste. Może jedynie spływa trochę po opakowaniu, ale tak jest z większością oliwek. Była gęsta, ale dobrze się wcierała i wchłaniała. Nie brudziła ciuchów. Zapach utrzymywał się na ciele dziecka długo. Sama oliwka pozostawiała fajną warstewkę, która dobrze nawilżała i natłuszczała skórę córki jeszcze jakiś czas. Nie uczuliła i nie podrażniła. Koi podrażnienia i zaczerwienienia.

Dostępność i cena:

Jak już wspominałam na początku naszą kupiliśmy w Intermarche w Poznaniu. Teraz po przeprowadzce jeszcze chyba nigdzie w drogerii stacjonarnej nie widziałam tej oliwki. W Rossmannie jej nie ma, a szkoda. Kosztuje grosze ok. 5-6zl. Widziałam, że teraz jest chyba w Kauflandzie, ale tam mam daleko xD
Ogólnie polecam :)

#bambibaby #oliwkadociała #bodyoil #oliwkapielęgnacyjna #oliwkapielegnacyjna #oilcare #dlaniemowląt #forkids #forchildren #forbaby#skórawrażliwa #skorawrazliwa #sensitiveskin #nawilżanieskóry #nawilzanieskory #skinhydration #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #recenzja #review

Komentarze