Przejdź do głównej zawartości

Bielenda, Fresh Juice, Detoksykujący płyn micelarny z bioaktywną woda cytrusową 'Limonka'

Zachwycona wyglądem butelki i ideą cytrusowych zapachów, kupiłam wersję odpowiednią dla mojej mieszanej cery czyli Limonkę. Bardzo lubię kosmetyki Bielendy i w tym przypadku zakup również się opłacił :) Jestem zachwycona tym płynem micelarnym. Może jak skończy mi się limonka sięgnę nawet po wersję pomarańczową. Kto wie :) Zapraszam do zapoznania się z recenzją.

Zapewnienia producenta:

„Detoksykujący płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową, otrzymywaną z owoców śródziemnomorskich, szybko i skutecznie usuwa makijaż twarzy, oczu i ust. Oczyszcza i odświeża skórę, jednocześnie doskonale matuje, normalizuje i detoksykuje skórę. Produkt, bogaty w dobroczynne oligoelementy, chroni skórę przed zanieczyszczeniami, daje uczucie czystości, odświeżenia i komfortu. Płyn jest dermo-kompatybilny ze skórą, zapewnia codzienne oczyszczenie i detoksykację.”

Opakowanie i produkt:

Fantastyczny design produktu. Jestem nim po prostu zachwycona. Przyciąga wzrok od pierwszego spojrzenia. Opakowanie elegancko prezentuje się na półce w łazience. Płyn micelarny zamknięty jest w pięknej lazurowej butelce wykończonej złotą nakrętką, w której ukryty jest dozownik. Jest to całkiem wygodne i fajne rozwiązanie, które bardzo mi odpowiada. Chociaż czasami produkt lubi się lekko ulać i spłynąć po nakrętce. Produkt ponoć dostępny jest w butelkach o dwóch pojemnościach 500ml i 100ml. Ja posiadam tą większą. Z tego co widziałam mniejsza pojemność ma być dostępna w Rossmanie od maja. Wersja mini również się przyda, bo 500ml to trochę dużo i przez to butelka jest dosyć ciężka. Z drugiej strony jest produkt, który używam zarówno rano jak i wieczorem, więc dobrze mieć jego większą ilość. Duża butelka będzie idealna jako zapas do mniejszej. Zapach produktu niby limonowy, ale mi osobiście bardziej przypomina trawę cytrynową. Jest bardzo przyjemny i orzeźwiający.

Aplikacja i działanie:

Produkt bardzo dobrze oczyszcza i tonizuje skórę, pozostawiając uczucie świeżości i zmatowienia. Świetnie daje sobie radę z demakijażem, nawet tym mocniejszym. Zmywanie makijażu za pomocą tego płynu jest bardzo komfortowe, ponieważ nie trzeba szczególnie trzeć by zmyć makijaż. Nie podrażnia, nie uczula ale przede wszystkim nie szypie w oczy i nie wysusza skóry. Wręcz przeciwnie, dzięki zawartości kwasu hialuronowego delikatnie ją nawilża. Mam cerę mieszaną i nie zauważyłam żeby zapychał. Jest bardzo wydajny, ale oczywiście musimy się liczyć z tym, że do zmycia mocnego makijażu będziemy potrzebować jego większą ilość.

Dostępność i cena:

Dostępny stacjonarnie w drogeriach typu Rossmann, Natura czy Hebe. Dodatkowo w wielu drogeriach internetowych. Za płyn o pojemności 500ml wydamy ok. 16-19zł. Biorąc pod uwagę jego pojemność i jakość powiedziałabym, że jest to cena raczej odpowiednia.
Ogólnie jestem z niego mega zadowolona i gorąco go polecam :)

#bielenda #freshjuice #płynmicelarny #plynmicelarny #micellarfluid #naturalneskładniki #naturalneskladniki #naturalingrediens #sokzlimonki #limejuice #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #eveningcare #porannapielęgnacja #porannapielegnacja #morningcare #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #oczyszczanietwarzy #cleaningface #demakijaz #demakijaż #makeupremoval #ceraodwodniona #dehydratedskin #ceramieszana #combinationskin #recenzja #review

Komentarze