Przejdź do głównej zawartości

Nestlé FRUTINA Owoce i błonnik (Płatki pełnoziarniste)


Ostatnio testowałam płatki Nestlé FRUTINA Owoce i błonnik. Są to pełnoziarniste płatki pszenne z dodatkiem suszonego jabłka, rodzynek oraz witamin. Za możliwość tych płatków chciałam podziękować Ofeminin i jego Klubowi Ekspertek ❤ 

Jak widać na zdjęciu płatki są bardzo duże, chyba największe jakie jadłam do tej pory. Średnica każdego z nich to ok. 2-3cm.  Jak widać na zdjęciu płatki są typowo pszenne, co dla mnie jest super, jednak ich zawartość cukru przeraża. Płatki są bardzo dobre, jednak jak dla mnie są za słodkie. Nie zabiorę za to gwiazdek ponieważ jest to kwestia gustu i upodobań. Mojemu mężowi i prawie trzyletniej córce płatki bardzo przypadły do gustu. Mąż był nimi zachwycony i powiedział "że dawno nie jadł tak dobrych płatków". Same w sobie są słodkie, a do tego mają jeszcze suszone jabłko i rodzynki, które są chyba najsłodszymi jakie do tej pory jadłam. Ja na miejscu producenta ograniczyłabym zawartość cukru w samych płatkach i została przy naturalnym cukrze w rodzynkach :) To taka mała sugestia z mojej strony :)

Z pewnością duży plus za to, że płatki zawierają w swoim składzie dodatkowe witaminy. Niestety nie każde płatki mają je w swoim składzie.

Płatki są chrupkie, a przynajmniej tak to określił producent. Jak dla mnie są one najzwyczajniej w świecie twarde. Jadłam je na sucho, a także z mlekiem. Na sucho są twarde, ale z mlekiem też trzeba długo czekać aż zmiękną. Także za to niestety zabieram jedną gwiazdkę.

Co do ceny i dostępności niestety ja osobiście chyba jeszcze nigdzie ich nie widziałam stacjonarnie i nie mam pojęcia ile mogą one kosztować :)

Podsumowując płatki są na tyle dobre, że jestem skłonna je polecić znajomym, pod warunkiem że lubią słodycze i cukier. Dla takich osób jest to fantastyczna alternatywa na śniadanie ❤

Ocena ogólna ««««¶



Komentarze