Przejdź do głównej zawartości

Maybelline, Face Studio Setting Powder (Puder utrwalający)

W paczce którą dostałam w ramach testów z Klubu Recenzentki, razem z tuszami Snapscara otrzymałam również puder matująco-utrwalający w kolorze 003 Porcelain. Oczywiście za możliwość testowania serdecznie dziękuję Wizaz.pl ❤ Tego pudru wtedy kompletnie się nie spodziewałam, a to dlatego że nigdzie nie było napisane, że wchodzi on w skład zestawu. Także był on kompletną niespodzianką. Jak tylko zobaczyłam jego bladziutki kolor, nie mogłam się doczekać aż go przetestuję ❤

Opakowanie i produkt:

Produkt zamknięty w zgrabnym kwadratowym opakowaniu, zamykanym na klik. Gdyby posiadało jeszcze lusterko byłoby idealne do torebki :) Puder jest bardzo delikatny i jedwabisty w dotyku, a kolor 003 Porcelain to kolor dla takiego bladziocha jak ja. Jest idealnie blady, powiedziałabym nawet, że transparentny…

Aplikacja i działanie:

Ja puder wolę aplikować pędzlem, szczególnie jeśli jest to puder prasowany. Jedyne do czego mogę się przyczepić to fakt, że puder pyli się podczas tego typu aplikacji, a to z kolei wpływa na jego wydajność. Próbowałam go również nakładać gąbką, ale nie uzyskałam zadowalającego efektu. Może to wina mojej przesuszonej skóry w tych miejscach, a może robię to nieumiejętnie, już sama nie wiem. W każdym bądź razie ta opcja u mnie odpada. Puder ładnie matuje oraz ogranicza wyświecanie i pocenie się twarzy. Nie zmienia koloru podkładu, co dla mnie jest szczególnie ważne. Nie podrażnia i nie uczula. Idealnie nadaje się do utrwalenia korektora pod oczami. W tym miejscu puder trzyma się idealnie. Jeśli chodzi o resztę twarzy, to nie jest najgorzej, jednak w moim przypadku po 3-4h wyciera się w okolicy nosa i policzków. Także jeśli chodzi o jego trwałość to dla mnie jest on raczej średnio trwałym produktem. Po aplikacji można zauważyć, że puder ładnie wszedł w pory, wyrównując skórę, jednak po 3-4h gdy wierzchnia warstwa się zetrze, widać kropeczki w miejscach, gdzie owe pory wypełnił. Tak przynajmniej było bez bazy, więc postanowiłam się zaopatrzyć w jedną. Muszę przyznać, że na bazie puder faktycznie utrzymuje się nieco dłużej, a i moje kropeczki też nie są aż tak widoczne.

Dostępność i cena:

Dostępny w kilku drogeriach elektronicznych oraz stacjonarnie jest produktem premierowym w Rossmanie. Co do ceny to w Rossmannie kosztuje on ok. 30zl, natomiast w drogeriach elektronicznych cena wynosi ok. 20zl, więc najgorzej nie jest.

#maybelline #facestudio #settingpowder #puderutrwalający #puderutrwalajacy #pressedpowder #puderprasowany #puderumatujący #pudermatujacy #mattingpowder #finishingpowder #puderwykończeniowy #puderwykonczeniowy #porcelain #konturowanietwarzy #facecontouring #makijaż #makijaz #makeup #ceramieszana #combinationskin #ceratłusta #oilskin #wizazpl #klubrecenzentki #mojekwc #wramachtestu #recenzja #review

Komentarze