Przejdź do głównej zawartości

Pilaten, Black Head Pore Strip (Czarna maska z aktywnym węglem z bambusa)

Po tej maseczce spodziewałam się czegoś o wiele lepszego. Po obejrzeniu kilku filmików na YT, w których vlogerki rozpływały się w zachwytach na tą maską, tylko że w tubie, doszłam do wniosku, że skoro jest ona dostępna również w saszetkach to czemu nie spróbować. Kosztowała mnie przysłowiową złotówkę, ale nie jestem do końca pewna czy była jej warta XD

Zapewnienia producenta:

„Czarna maska typu peel-off usuwająca zaskórniki i oczyszczająca pory. Maska zmniejsza przetłuszczenie skóry w strefie T, działa ujędrnianiająco i liftingująco. Pozostawia skórę czystą, ściągniętą, z wyraźnie zwężonymi porami.
Opis zaczerpnięty z drogerii elektronicznej, w której dokonałam zakupu, czyli e-zebra.

Opakowanie i produkt:

Produkt w czarnym kolorze o dosyć fajnej konsystencji. Na tyle dobrej, że nie było problemu z nałożeniem maseczki pędzlem. Zapach nie był jakoś szczególnie przyjemny, ale był do zniesienia. Zapakowany w saszetkę, wystarczającą na jedną aplikację.

Aplikacja i działanie:

Aplikacja dosyć przyjemna. Dało radę aplikować pędzlem. Obeszło się bez brudnych paluchów i brudnego zlewu. Po nałożeniu nie spłynęła i w miarę szybko zasycha. To już połowa sukcesu. Zdejmuje się faktycznie w jednym kawałku, jednak jest to dosyć bolesne, ponieważ maseczka lubi wyrywać małe i cienkie włoski. Jednak proces ten również jest do wytrzymania. Teraz najważniejsze. Ogólnie daje słabe efekty. Nie usuwa zaskórników i nie oczyszcza porów, jak już to raczej tylko tak zewnętrznie. Usuwa za to suche skórki i resztę obumarłego naskórka. Daje efekt odświeżonej i lekko zmatowionej skóry. Stąd też ocena 1/5.

Dostępność i cena:

No cóż, nie widziałam żeby te saszetki były jeszcze gdzieś dostępne. Czarną maskę peel-off od Pilaten można dostać chyba w Rossmannie, ale jest to duże opakowanie w tubie. Te saszetki można dostać za ok. 2zł. Ja za swoją jak już wspominałam dałam tylko 1zł. Czy polecam? Noo raczej nie.

#pilaten #blackheadporestrip #peeloff #maskapeeloff #peeloffmask #czarnamaska #blackmask #oczyszczającamaskawęglowa #oczyszczajacamaskaweglowa #cleansingcarbonmask #ceramieszana #combinationskin #ceratłusta #ceratlusta #oilskin #pielęgnacjatwarzy #pielegnacjatwarzy #facecare #cleanpores #czystepory #wegielaktywnyzbambusa #węgielaktywnyzbambusa #activatedcarbonfrombamboo #domowespa #homespa #recenzja #review

Komentarze