Przejdź do głównej zawartości

Dove, Go Fresh, Antyperspirant w sprayu o zapachu jabłka i białej herbaty

Zauroczona jego granatową wersją zapachową pokusiłam się o wypróbowanie czegoś nowego. Niby sprawdzałam jego zapach w sklepie, jednak nie oszukujmy się. Jedno krótkie psiknięcie w sklepie nie oddaje zapachu dwóch długich psiknięć podczas aplikacji. I tak jak w sklepie zapach mi się nawet podobał, tak już w domu nie do końca. Ale sokoro już go kupiłam, to muszę go zużyć. Ogólnie jeśli chodzi o działanie to jest identyczne, a co do zapachu to już kwestia bardziej gustu, więc nie brałam tego za bardzo pod uwagę przy ocenie końcowej. 

Opakowanie i produkt:

Opakowanie białe z jabłkiem w centralnej części. Szata graficzna raczej prosta i minimalistyczna jak u wszystkich produktów Dove, ale moim zdaniem to nawet dobrze. Uwielbiam owocowe zapachy i ten nie jest szczególnie zły, jednak zdecydowanie bardziej do gustu przypadł mi ten z granatem. Dezodorant dobrze leży w dłoni, i jest wygodny w użytkowaniu. 

Aplikacja i działanie:

Tutaj bez zmian. Tak samo jak w przypadku wersji o zapachu granatu jest to antyperspirant, którego spokojnie można używać wiosną, jesienią i zimą, jednak uważam, że na lato się on nie nadaje – zresztą jak większość z nich. Niweluje przykry zapach jednak, nie ogranicza potliwości, szczególnie latem. Zapach utrzymuje się przez kilka ładnych godzin, niestety nie wytrzymuje on całego dnia. Nie uczula i nie podrażnia. Zastyga zaraz po aplikacji i nie zostawia śladów na ubraniach. Nie można zapomnieć o tym, że jest całkiem wydajny. 

Dostępność i cena:

Jeśli mam być szczera to nie wiem czy jest dostępny w Rossmannie tak stacjonarnie, ale chyba tak skoro można go zakupić w ich sklepie internetowym, chociaż z jakiegoś niewiadomego mi powodu nie są one dostępne w drogeriach usytuowanych najbliżej mnie. A szkoda. Ja swój jabłkowy zakupiłam podczas regularnych zakupów w Netto, ale nie pamiętam ceny, chyba coś poniżej 10zł.

#dove #gofresh #gofreshrevive #antyperspirant #antyperspirantwsprayu #jabłko #aple #białaherbata #bialaherbata #whitetea #dezodorant #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #przeciwpoceniu #againstsweating #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #recenzja #review

Komentarze