Przejdź do głównej zawartości

Zakupy na Aliekspress ❤ Piżamy dziecięce

Te piżamy również kupiłam na wielkiej listopadowej wyprzedaży, która zaczęła się od 11. listopada 2019. Tutaj również jest wiele fantastycznych modeli, idealnych na prezent dla naszej pociechy. Kupić możecie w sklepie TINOLULING Official Store, który znajdziecie oczywiście na Aliekspress. Niestety nie zrobiłam im zdjęcia po tym jak przyszły, więc używam zdjęć ze sklepu na Ali.

Tak samo jak w przypadku plecaka, zakupu dokonałam 11. listopada, paczka została nadana 16. listopada, a doręczono ją 26. listopada. Podsumowując ta paczka również dotarła ekspresowo.

Ja kupiłam wtedy trzy piżamy, w cenie 23,81zł za każdą, w rozmiarze 5T (niby 5lat), który tak na prawdę odpowiadał polskiemu 110/116. Piżamy były ogólnie dobre, chociaż po kilku dniach, czy raczej nocach spodnie w każdej z nich jakby się podciągały do góry, przez co nogawki wyglądały jakby miały długość 3/4. Kiedy były nałożone zaraz po wypraniu było OK, po czym sytuacja się powtarzała. Dlatego w tym roku kupię jej zamiast 6T, rozmiar 7T.


Pierwszą piżamą jaką dostała, tak na prawdę bez okazji była piżama w pandy. Bardzo jej się spodobała bo kojarzyła jej się z Pando z Binga.
Po roku użytkowania, zamiennie z pozostałymi dwiema trochę starły się pandy na kolanach. Ogólnie widać ślady użytkowania, ale tragedii nie ma jak za te pieniądze.


Drugą z nich, dostała na Mikołajki. Ta piżamka jest bardzo ciekawa i Felicja ją lubi. Pewnie przez te różowe elementy. Po roku czasu głównie ucierpiały spodnie, które również wytarły się na kolanach chociaż nieco mniej. W tych jednak zrobiła się jakiś miesiąc temu dziurka na przy szwie i poszło malutkie oczko. Ta piżama zrobiona jest z materiału tej samej jakości co piżama w pandy.
I ostatnia piżama to piżama w biedronki, którą dostała jako prezent choinkowy razem z plecakiem biedronką i innymi rzeczami.
Ta piżamka wykonana jest z trochę innego materiału, a przynajmniej tak mi się wydaje. Ten materiał w porównaniu z poprzednimi dwoma modelami jest jakby grubszy i odrobinę mniej elastyczny.  Górna część tej piżamy wygląda na odrobinę krótszą w porównaniu do poprzednich dwóch. Ta piżama po roku używania wygląda chyba najlepiej.

Bardzo jestem zadowolona z tych piżam, dlatego w tym roku chętnie kupię kolejne trzy :) Serdecznie polecam. Są fantastyczne zarówno na prezent, jak i bez okazji. Może nie jest to super jakość, ale uważam, że dzieci tak szybko rosną, że fakt iż materiał jest odrobinę gorszy gatunkowo traci na znaczeniu. Najważniejsze, że dziecko jest zadowolone i chętnie je zakłada.

#aliekspress #zakupyaliekspress #zakupoweszaleństwo #zakupoweszalenstwo #piżamadziecięca #pizamadziecieca #dlachłopców #dlachlopcow #forboy #dladziewczyn #forgirl #dladzieci #forkids #forchildren #wyprzedaże #wyprzedaze #sales #zakupyzchin #pomysłnaprezent #pomyslnaprezent #recenzja #review

Komentarze

  1. Fajne ciuszki przyznaje;) Ja najczęściej robie zakupy przez internet. Co do piżam to też sklep internetowy https://www.milagro-store.pl powinien bardzo dobrze się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, sklep ciuszki ma piękne jednak nie posiada w ofercie ciuchów dla dzieci. Właściwie dla mnie również nie, ponieważ nie należę do drobnych osób. Ja raczej kategoria plus size :D

      Usuń
  2. Od jakiegoś czasu jestem młodym ojcem i staram się zapewnić mojemu synkowi wszystko co potrzebne do prawidłowego rozwoju. Ze swojej strony mogę Wam polecić sklep internetowy https://www.marko-baby.pl/ , w którym znajdziecie najróżniejsze zabawki dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim dziękuję za odwiedziny i komentarz. Co do sklepu to post dotyczy jednak dziecka starszego, które miało w tamtej chwili 3,5 roku, natomiast w tym sklepie są głównie ciuchy dla maluszków. Co więcej jakość, jakością ale prawie 200zł za jeden komplet pidżamy to chyba lekka przesada, tym bardziej że maluchy rosną bardzo szybko :) Aktualnie moja córka ma 5,5 roku, więc ten sklep jest nie dla niej, ale miło że go polecasz. Może ktoś inny skorzysta. Pozdrawiam

      Usuń

Prześlij komentarz