Przejdź do głównej zawartości

Zarabianie na wypełnianiu ankiet - Opinie.pl

Witajcie Kochani!

Dzisiaj post, który uważam że jest bardzo na czasie w tych ciężkich czasach pandemii. Przychodzę do Was z dodatkową formą zarobku, jaką jest wypełnianie ankiet. Za każdą wypełnioną ankietę, dostajemy odpowiednią ilość punktów, uzależnioną od momentu, w którym nasza ankieta zostanie zakończona. Przy odrobinie szczęścia można zarobić całkiem ładną ilość punktów bo nawet 1000pkt. W najgorszym wypadku, kiedy nie spełniamy kryteriów danego badania dostajemy minimalne 20pkt. 

Aby zamienić nasze punkty na realne pieniążki (50zł) potrzebujemy uzbierać 10000pkt. Teraz pewnie nasuwają Wam się pytania: Czy to nie jest oszustwo? Czy Wasz wysiłek faktycznie zostanie nagrodzony? Więc spieszę z odpowiedzią. Nie. To nie jest próba oszustwa. Wasze wysiłki i poświęcony na to czas zostaną nagrodzone! A post ten piszę dlatego, że osobiście to sprawdziłam. 

Ja jako osoba początkująca swoje pierwsze 10tys punktów wymieniłam kilka dni temu. I po 4 dniach otrzymałam pieniądze na swoje konto! Uzbieranie 10tys punktów mi zajęło 10 miesięcy, jednak na początku jest ciężej. Jeśli wypełniamy ankiety regularnnie to z czasem zaproszenia będziemy dostawać coraz częściej, co się przekłada na szybsze zbieranie punktów. Dodatkowo musimy wziąć pod uwagę kwestię szczęścia. Jeśli wypełnimy ankietę do końca możemy uzyskać np. 800-1000zł za jedną. Jednak czasami zdarza się tak, że wypełniamy ankietę tylko do połowy, a nawet odpadamy na samym początku, ponieważ nie spełniamy odpowiednich kryteriów, żeby kontynuować.

Jesli jesteście zainteresowani taką formą dodatkowego zarobku, to zapraszam do rejestracji przez poniższy link:

https://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76564133

Co ja z tego będę miała? Otóż jako osoba, która Was zaprosiła, za każdą wypełnioną przez Was ankietę otrzymam dodatkowo 20% zarobionych przez Was punktów. I nie, nie zostaną one zabrane Wam. To dla mnie jakby taki bonus, ekstra punkty. 

#opniepl #wypełnianieankiet #wypelnianieankiet #dodatkowyzarobek #jakzarobic #jakzarobić

Komentarze