Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci :)

Kochani, dzisiaj przychodzę do Was z moją aktualną stylizacją paznokci. Po bardzo długiej przerwie wracam z piękną butelkową zielenią na paznokciach czyli hybryda Neonail w kolorze Lush Green z kolekcji Grunge. Na palcu serdecznym użyłam folii transferowej z Aliexpress, którą przykleiłam na podkładzie z lakieru Think Happy. Brokatowy akcent na palcu serdecznym i środkowym to mój ulubiony lakier Gravity z kolekcji Star Glow, który posiada w sobie złote, zielone, miedziane i różowe drobinki. Normalnie piękny jest!

Całość wykonana została na odtłuszczonej płytce dzięki Neonail Nail Prep. Następnie dla odmiany użyłam świeżo zakupionego Primera kwasowego Neonail oraz nowej bazy Neonail Revital Base Fiber. Jestem ciekawa jak mi się się stylizacja utrzyma i jak będzie to wyglądało po ściągnięciu hybryd. Tym razem paznokcie zostały przedłużone, ale jestem też ciekawa jak baza będzie się trzymała w momencie kiedy nie będę musiała przedłużać ich na formie... Nowy nabytek trzeba przetestować, a wynikami podzielę się z Wami za jakiś czas :)

#neonail #neogirl #lushgreen #grungecollection #gravity #starglowcollection #thinkhappy #enjoyyourselfcollection #foliatransferowa #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #serpentyn #kamienienaturalne #naturalstones

Komentarze