Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤ Bazy pod makijaż od AA Wings of Color

W piątek przyszła do mnie paczuszka od Wizaz.pl a w niej fantastyczne bazy AA z serii Wings of Color. Bardzo jestem ich ciekawa i jestem ciekawa jak wypadną w ostatecznym rozrachunku. W ramach testu Klub Recenzentek przesłał mi dwie bazy:

Zielona baza AA Wings of Color MATT BALANCE - matująco-wygładzająca baza normalizuje pracę gruczołów łojowych, zapewniając długotrwały efekt matujący cerze tłustej, mieszanej, skłonnej do błyszczenia się. Półpłynna konsystencja ułatwia równomierną aplikację i przedłuża trwałość podkładu. Formuła na bazie unikalnej Technologii Cząstek Biozgodnych, wzbogacona w ekstrakt z bambusa i białej herbaty, łagodzi podrażnienia oraz chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Baza nie blokuje porów i nie powoduje powstawania zaskórników.

Złota baza AA Wings of Color  NATURAL GLOW GOLDEN - rozświetlająco-nawilżająca baza dzięki zawartości pigmentów odbijających światło nadaje blask cerze zmęczonej, szarej, potrzebującej nawilżenia. Lekka, kremowa konsystencja ułatwia równomierną aplikację i przedłuża trwałość podkładu. Formuła zawierająca unikalną Technologii Cząstek Biozgodnych, witaminę C i ekstrakt z żurawiny, łagodzi podrażnienia oraz chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Baza nie blokuje porów i nie powoduje powstawania zaskórników.

Obie bazy zapowiadają się obiecująco. Oczywiście swój test zaczęłam od bazy matującej, jednakże sprawdzałam również jak wypada baza rozświetlająca na dłoni, chociażby z tego względu, że trochę się obawiałam się efektu tłustej i nienaturalnie się świecącej skóry. Jednakże na grzbiecie dłoni baza wcale nie wyglądała tak źle i muszę przyznać że test ten zapowiada się całkiem ciekawie.

#oceanic #aacosmetics #aawings #wingsofcolor #mattbalance #naturalglowgolden #wizazpl #klubrecenzentki #mojekwc #bazapodmakijaż #bazapodmakijaz #bazarozświetlająca #mattingbase #bazarozswietlajaca #bazamatujaca #illuminatingbase #bazamatująca #wramachtestu #jaspisobrazkowy #picturejasper

Komentarze