Przejdź do głównej zawartości

Bella, Perfecta Ultra Rose, Podpaski higieniczne

Dzisiaj przychodzę do Was z krótką i typowo kobiecą recenzją z kategorii higieny osobistej. Są to drugie już podpaski marki Bella, które używam w mniej obfite dni. Uwielbiam te podpaski, głównie za ich zapach. Tak, te podpaski należą do tych perfumowanych. Bardzo dobrze mi się sprawdzają, i towarzyszą mi już od wielu lat. Są to podpaski wykonane w wysokiej jakości materiałów. Bardzo mi przypominają jakością słynne podpaski Always. Są tak samo cienkie, przez co są prawie nie wyczuwalne, a swoją chłonnością w niczym nie ustępują tym wykonanym z grubszego materiału. Kiedyś ich skrzydełka były znacznie krótsze, jednak marka dostosowała się do potrzeb kobiet i teraz możemy się cieszyć dłuższymi skrzydełkami, które zapewniają dodatkową ochronę i pomagają utrzymać podpaskę na miejscu. Bawełniana powłoczka jest bardzo delikatna i mięciutka, nie podrażnia delikatnej skóry i daje wysoki komfort noszenia. 

Dostępne są prawie wszędzie, w bardzo przystępnej i konkurencyjnej cenie ok. 9zł za 32szt. Jak widać ich zakup jest bardzo opłacalny, szczególnie w wersji "mega pack". Skoro jakością nie odbiegają znacznie od podpasek Always, a cenowo wypadają prawie dwa razy taniej to po co przepłacać? Ja jestem ich mega fanką i uważam że są godne polecenia!

#bella #bellaperfecta #perfectaultra #rose #perfectaultrarose #podpaski #podpaskihigieniczne #sanitarynapkins #higienaintymna #intimatehygiene #recenzja #review #naturalstones 
#kamienienaturalne #ametyst #amethyst #dolomit #dolomite

Komentarze