Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci

Kochani dzisiaj przychodzę do Was z najnowszą stylizacją jaką zrobiłam sobie zaledwie wczoraj. Po trzech tygodniach miałam już całkiem spory odrost, który zaczął już wyglądać mało estetycznie. Do tego paznokcie były już zdecydowanie za długie i utrudniały wykonywanie niektórych czynności. Trzeba było więc już coś z nimi zrobić. Do tego ostatnio wzięłam się za testowanie folii transferowych, bo chciałabym w niedalekiej przyszłości napisać o nich post.

Tym razem stylizacja wyszła bardziej nudziakowa i delikatna. Na palcu serdecznym i środkowym jako kolor bazowy użyłam koloru Sweet Vanilla od NeoNail. Do tego na środkowym palcu mamy pyłek Hollywood Effect NeoNail a na serdecznym folię transferową z nadrukiem skóry węża, którą pokryłam welurowym topem NaoNail. Na resztę paznokci nałożyłam kolor 8026 marki Nailwind w odcieniu jasnego, lekko łososiowego różu. 

Z każdym dniem stylizacja podoba mi się coraz bardziej. Mam nadzieję, że Wam również przypadnie do gustu. Koniecznie dajcie znać w komentarzach co o niej myślicie :)

#neonail #neogirl #nailwind #hollywoodeffect #sweetvanilla #miladycollection #topveluor #hardtop #foliatransferowa #snakeprint #węzowywzór #wezowywzor #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #dolomit #dolomite #kamienienaturalne #naturalstones

Komentarze