Przejdź do głównej zawartości

Świadoma pielęgnacja włosów czyli początek nowej przygody.

Już od jakiegoś czasu czaiłam się na produkty Anwen. Słyszałam o nich wiele dobrego i w końcu pod wpływem impulsu postanowiłam kupić sobie mój pakiet startowy. Dzisiaj odebrałam paczuszkę z paczkomatu. 

Oczywiście pierwszym krokiem jaki zrobiłam w kierunku świadomej pielęgnacji był test na ustalenie porowatości moich włosów, który znaleźć można na stronie producenta. Po odpowiedzi na kilka pytań okazało się, że moje włosy należą do tych o średniej porowatości. Następnie zapisałam się do newslettera, dzięki czemu został mi przesłany przewodnik, w którym znajdziemy pełno informacji o porowatości włosa, krótki opis typów porowatości oraz wszystkich kosmetyków dostępnych w ofercie. Natomiast na końcu przewodnika znajdują się harmonogramy pielęgnacji dedykowane każdemu typowi porowatości. Taki harmonogram to mega ułatwienie dla osoby początkującej, takiej jak ja. Oczywiście mój pakiet jest pakietem raczej startowym, ponieważ zawiera on zestaw odżywek (emolientowa, proteinowa i nawilżająca) oraz delikatny szampon do włosów przetłuszczających się. Jeśli owe kosmetyki się sprawdzą, chciałabym poszerzyć swoją pielęgnację o kolejne produkty zawarte w harmonogramie takie jak maska, szampon enzymatyczny, szampon peelingujący czy olejki. Ale na wszystko przyjdzie pora, od czegoś trzeba zacząć, a moje włosy wręcz wołają o pomoc!

Mieliście już styczność z tą marką? Koniecznie dajcie znać jakie są wasze doświadczenia!

#anwen #świadomapielęgnacjawłosów #swiadomapielegnacjawlosow #conscioushaircare #szampondowlosow #szampondowłosów #shampoo #odżywkadowłosów #odzywkadowlosow #hairconditioner #emolientowyirys #proteinowamagnolia #nawilżającybez #włosyśrednioporowate #wlosysrednioporowate #mediumporosityhair

Komentarze