Przejdź do głównej zawartości

Nowy test z Klubu Recenzentki ❤️ Żele pod prysznic marki Ziaja

Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka od wizaż.pl a w niej fantastyczny test żeli pod prysznic mojej ulubionej marki Ziaja. W paczce przyszły trzy żele o zapachu: Księżycowa Pitaja, Figa Włoska i Mięta Herbaciana. Księżycowa Pitaja to zapach dosyć słodki, jestem ciekawa jak będzie pachniał w trakcie zażywania prysznica. Zapach Figa Włoska w porównaniu do tego od Le Petit Marseillais jest o mniej ziemisty i bardziej delikatny, lekki. Z kolei Mięta Herbaciana jest bardzo orzeźwiająca i wydaje się być idealna na okres lata. Zapach mięty bardzo zaciekawił mojego męża. W moim odczuciu również jest to zapach bardzo uniwersalny, który znajdzie swoich zwolenników u obu płci. Cały test zapowiada się bardzo obiecująco a ja śmigam zaraz pod prysznic, aby wypróbować jeden z nich 😆

Wszystkie zapachy są bardzo obiecujące. Ja już mam swoich faworytów! Jestem ciekawa, którym zapachem Wy jesteście zainteresowani. Dajcie znać w komentarzach 😁

#ziaja #żelpodprysznic #zelpodprysznic #showergel #księżycowapitaja #ksiezycowapitaja #mietaherbaciana #mietaherbaciana #figawłoska #figawloska #higienaosobista #personalhygiene #higiena #hygiene #codziennapielęgnacja #codziennapielegnacja #dailycere #pielęgnacjaskóry #pielegnacjaskory #skincare #wramachtestu #wizazpl #naturalniepodprysznic #produktweganski #produktwegański #veganproduct

Komentarze