Przejdź do głównej zawartości

5te urodziny Felicji ❤️

Dzisiaj moja gwiazda kończy 5 lat. Tak patrzę się na nią i ciągle w pamięci mam pierwsze dni po powrocie z porodówki, kiedy była taka maniunia, że cała mieściła się na moich kolanach. A tutaj już taka pannica wyrosła. To straszne jak po dzieciach widać upływ czasu.
I właśnie tej okazji w sobotę była u nas mała imprezka rodzinna. Osoby, które w piątek zaglądały na story zapewne wiedzą o tym fakcie, bo piekłam wtedy fantastycznie czekoladowe Fasolowe Brownie i pyszne babeczki, na które przepis znajdziecie na blogu @ciastkożercy. Córka zażyczyła sobie żeby były czerwone i takie też były, do tego polewa z czekolady deserowej i serduszka cukrowe, którymi własnoręcznie obsypała każdą z nich. Oczywiście w środku wypełnione kremem kakaowym z dodatkiem orzechów laskowych @tesco. Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania, bo muffinki wyglądały jak kupione w cukierni. To co jest na zdjęciu ostatnie sztuki, które zjadłam wczoraj do kawy. Tort był malinowy. Maliny były w kremie i na zewnątrz jako ozdoba. Było ich mnóstwo, czyli tak jak sobie zażyczyliśmy. Pomimo iż tort ozdobiony był raczej skromnie, co nas odrobinę rozczarowało, to nadrabiał smakiem, ponieważ był mega pyszny. Córka była zadowolona, a to najważniejsze ❤️

#urodziny #5teurodziny #szczególnydzień #szczegolnydzien #mojewszystko #instamama #instadziecko #mamaidziecko #kawa #coffee #freetime #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #kawarozpuszczalna #cośsłodkiego #cosslodkiego #babeczki #muffinki #muffins #browniefasolowe #brownie #ciastoczekoladowe #kawazpianka #balonzhelem

Komentarze