Przejdź do głównej zawartości

Relaks przy kawie ☕

Dzisiaj mój mąż kupił mi do kawusi nowe Ptasie Mleczko marki @e.wedel. To znaczy chyba nowe, bo ja pierwszy raz widziałam na oczy Ptasie Mleczko oblane gorzką 80% czekoladą. To taka mała słodycz ukryta pod chrupiącą warstwą gorzkiej czekolady. Mała odmiana od tradycyjnego ptasiego mleczka w mlecznej czekoladzie, które potrafi być niekiedy bardzo słodkie - i to nie ważne jakiego producenta. Super alternatywa. To miło, że marka pomyślała również o osobach, które preferują czekoladę gorzką. Firma idzie z duchem czasu i dopasowuje się do potrzeb klientów 😁 Szata graficzna opakowania jest fantastyczna! Po prostu przepiękna. Bardzo przypadła mi do gustu, aż szkoda było je otwierać 😝 Ale chęć skosztowania była o wiele silniejsza 💖

Chciałam jeszcze zaznaczyć, że to unikatowe połączenie lekkiej, waniliowej pianki i mocno gorzkiej czekolady powstało z okazji jubileuszu marki. Jak widać na pudełku marka E.Wedel jest z nami już od 170lat! I życzę im, aby ich produkty towarzyszyły nam jeszcze drugie tyle albo i dłużej.

Dzisiaj to moja druga kawa. A Wy piliście już swoją kawę? Jaka wersja Ptasiego Mleczka smakuje Wam najbardziej?😘

#kawa #coffee #freetime #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #kawarozpuszczalna #cośsłodkiego #cosslodkiego #wedel #ewedel #ptasiemleczko #gorzkaczekolada 

Komentarze