Przejdź do głównej zawartości

Kącik Makijażowy - Paletki Beauty Glazed z Aliekspress

Jakiś czas temu, dostałam challange od przyjaciółki @nowinskajoanna, aby zrobić multikolorowy makijaż... Ogólnie nie robię aż tak kolorowych makijażów, ale postanowiłam dać druga szansę paletkom marki Beauty Glazed jakie kupiłam jeszcze przed pandemią na Aliekspress. Uprzedzam, że to moje pierwsze podejście do techniki cut crease w makijażu i zdaję sobie sprawę, że nie jest on jeszcze taki jaki powinien... Jestem wobec siebie bardzo krytyczna, ale uważam że jak na pierwszy raz to nie wyszło tak źle. Chociaż denerwuje mnie, że ten makijaż wyszedł taki odcięty po łukiem brwiowym... Muszę popracować nad rozblendowaniem tego... Wracając do wyzwania od Joanny, to było ono też małym zakładem. Jeśli uda mi się wykonać taki makijaż i opublikuję go, to ona zacznie być aktywniejsza na swoim profilu 😁 Zakład jest zakładem, czekam Asiu na Twoją aktywność na Insta 😆 Myślałaś pewnie, że już zapomniałam, ale nie ma tak łatwo 😀
Oczy: Posejdon, GlamGlue @glamshop_pl,@digitalgirl13, Paletki: Jupiter, Neptune, Uranus, Saturn i Lemon @beautyglazed, White Base Eyeshadow @wibopl, @zmalowana_official, Glitter Primer @nyxcosmetics_pl, kredka Pastel Tropics 06 @lovelykosmetyki , Triton Liquid Eyeliner @wibopl, @katosu
Rzęsy: tusz Extension Volume Push Up Volume and Curl @evelinecosmetics, sztuczne rzęsy Whispies Black @ardell_pl
Brwi: pomada Waterproof Brown Maker @bell.hypoallergenic
Usta: My Matte Lip Ink 11 @goldenrosepolska
Podkład: FIT me! Matte+Poreless 101 True Ivory @maybelline @makeupinthecitypl
Korektor: Take Me 02 @vollare.cosmetics
Bronzer: Beach Cruiser 01 Sandstorm @wibopl
Rozświetlacz: Glow Mama Brzask @glamshop_pl @adriannagrotkowska

Komentarze