Przejdź do głównej zawartości

Pokusa na kawę ❤ Kawa Jagody w śmietanie ☕🫐

Jak niektórzy z Was zapewne widzieli na Story, ostatnio byłam w sklepie Pokusa, w którym nie byłam już tak naprawdę chyba od wieków i zaopatrzyłam się w kawę smakową. Ponieważ kawę o smaku Pralin piłam już u mamy i wiem jak smakuję, postanowiłam zacząć od ostatniej nowości jaką jest kawa o smaku jagód w śmietanie. Jak większość pokusowych kaw, ta również pachnie obłędnie. Smakuje całkiem dobrze, a w szczególności w towarzystwie czegoś słodkiego. Dzisiaj do kawy towarzyszą mi rogaliki z poziomką z @piekarnia.maxan :)

Te kawowe pyszności znajdziecie w stacjonarnie w Stargardzie lub jak zwykle na stronie internetowej sklepu.

#pokusa #stargard #kawajagodywśmietanie #kawajagodywsmietanie #kawa #coffee #freetime #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #coffeeberriesincream #jagodywsmietanie #jagodywśmietanie #berriesincream

Komentarze