Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja paznokci

Hejka, minęły ponad dwa tygodnie i musiałam sobie zrobić już paznokcie, bo znów miałam spory odrost. Paznokcie już mi zaczęły przeszkadzać, być może dlatego że stylizacja minimalnie była dłuższa niż do tej pory. Żeby tego było mało, jednym paznokciem gdzieś zahaczyłam i potem czułam niewielki dyskomfort przy nacisku. Więc stwierdziłam, że nie ma co zwlekać i trzeba sobie zrobić nowe.

Jak niektórzy z Was wiedzą, ciągle testuję folie, jakie kupiłam rok temu na Aliekspress. Miały być cętki i niby są, ale jakoś tak w trakcie coś nie pykło... Albo to ja jestem taka nieudolna, że nie potrafię przykleić folii w jednym kawałku, albo to coś z tą folią jest nie tak... Ale dosyć o foliach, przejdźmy do hybryd. Kolor dominujący to bordowy kolor marki NailWind. Na środkowym i serdecznym kolorem bazowym jest Evening Walk z kolekcji Warming Memories od NeoNail. Na środkowym palcu niepozornie błyskają niebiesko-fioletowe drobiny z hybrydy Comet z kolekcji Star Glow, również należącej do NeoNail. Zaś na serdecznym jest wcześniej wspomniana folia z Ali. Efekt końcowy wyszedł całkiem spoko, chociaż ta folia... eh... 

Jeśli potraficie przykleić folię transferową w jednym kawałku na cały paznokieć dajcie znać w komentarzach. Może któraś z Was mnie oświeci co robię nie tak 😅 Czekam na wasze tipy 😆

#neonail #neogirl #nailwind #eveningwalk #warmingmemories #warmingmemoriescollection #comet #starglowcollection #hardtop #foliatransferowa #transfergel #leopardprint #leopardpattern #leopardziwzór #leopardziwzor #hybryda #paznokciehybrydowe #manicurehybrydowy #hybridnails #stylizacja #manicure #dolomit #dolomite #kamienienaturalne #naturalstones #obsydianmahoniowy #mahoganyobsydian

Komentarze