Przejdź do głównej zawartości

Pokusa na kawę ❤ Kawa Pralina ☕🍬

Dzisiaj zagościła u mnie przepyszna, pokusowa kawa o smaku pralinowym. Piłam ją w jednej z nowych filiżanek. Kupił mi ją mój mąż w sklepie ze starociami jako prezent z okazji imienin. Widok na tej filiżance jest fenomenalny i jakoś tak trochę kojarzy mi się z Japonią, chociaż nie wiem dlaczego. Tym bardziej, że jest to ponoć porcelana niemiecka. Oczywiście nie mogło zabraknąć również czegoś słodkiego do kawy, więc dzisiaj towarzyszą mi moje ukochane Pryncypałki @drgerard o smaku orzechowym. Szkoda, że w Netto nie ma również tych kokosowych, a podejrzewam, że muszą być boskie...

Te kawowe pyszności znajdziecie w stacjonarnie w Stargardzie lub jak zwykle na stronie internetowej sklepu.

#pokusa #stargard #kawapralina #kawapralinowa #pralinecoffee #kawa #coffee #freetime #coffeetime #czasnakawę #czasnakawe #cafe #kochamkawę #kochamkawe #ilovecoffee #cośsłodkiego #cosslodkiego #drgerard #pryncypałki #pryncypalki #wafelkiorzechowe

Komentarze