Przejdź do głównej zawartości

Aktualna stylizacja

Dzisiaj taki krótki przerywnik recenzyjny, a to dlatego że w środę byłam zrobić nowe paznokcie. Minęły niecałe cztery tygodnie a na moich paznokciach oczywiście mega odrost 4mm. Moja stylistka za każdym razem jest w szoku, jak szybko rosną moje paznokcie :D Tym razem postawiłam na neonową zieleń. Kocham zieleń, a ponieważ ciągle mamy lato to ciągle można poszaleć z neonami 💚 Paznokcie bardzo mi się podobają. Zdobienie  jest proste, delikatne i kobiece. Jestem zadowolona z efektu. Dajcie znać co myślicie.

Owa stylizacja była inspirowana jedną z prac @monika__nails, które swoją drogą bardzo przypadły mi do gustu. Mam już nawet upatrzoną kolejną na przyszły miesiąc i tym razem będzie bardziej pastelowo :)

Jakbyście byli ciekawi skąd bransoletka, to zrobiłam ją sama. Jest fajna cieniowana w odcieniach oliwkowej zieleni. 

#paznokcieżelowe #manicureżelowy #gelnails #stylizacja #manicure #hybryda #neonnails #neonfrenchnails #summernails #frenchmanicure #flowernails #nailsideas #nailsinspo #isnpiracjepaznokciowe #beautynails #pięknepaznokcie #pieknepaznokcie #newmanicure #nowymanicure #nowepaznokcie

Komentarze