Przejdź do głównej zawartości

Kącik makijażowy - Look Up Neon Pink 2

Dzisiaj drugi makijaż wykonany głównie paletką Look Up Neon Pink. Chciałam wykorzystać błysk w kolorze ciemnego różu, który do złudzenia przypomina mi słabszą wersję cienia z Kalendarza GlamShop'u z poprzedniego roku. Cienia o nazwie Niebieski Amarant. Nie lubię osobiście różu, ale takie ciemne fuksjowe kolory wyjątkowo do mnie przemawiają i nawet mi pasują. To też wyczarowałam taki właśnie o to makijaż i nawet gdzieś tak się pierwsze kryształki wkradły. Oczywiście zdjęcie niestety ciągle zjada wiele z błysku, ale na rolce będzie widać go o wiele więcej, a przynajmniej na to właśnie liczę. Zauważyłam, że od jakiegoś czasu zaczyna panować trend na chusty na głowie. Może i wygląda to ładnie, ale na dłuższą metę u mnie tak się nie da, bo chusta zaraz mi zjeżdża ze swojego miejsca docelowego i to nie ważne czy ją zabezpieczę wsuwkami czy nie. Wychodzi na to, że mam inny kształt głowy i tyle. Ja nie mogę być jak inni ludzie. Normalnie całe życie pod górkę :) Ale na zdjęciu wyszło całkiem sympatycznie i tak inaczej niż zawsze. Jak myślicie, pasuje mi takie cudo na głowie?

Oczy: Creamy Eyeshadow Base NAM, GlamGlue GlamShop, paleta Look Up Neon Pink Eveline, kredka żelowa Variete 02 Eveline, na linii wodnej kredka Pastel Tropics 04 Lovely

Rzęsy: tusz Sexy Eyes Eveline + sztuczne rzęsy

Brwi: Eye Brow Stylist 20 Date With Ash-ton Catrice,

Podkład: mieszanka Facefinity All Day Flawless 3w1 010 Fair Porcelain Maxfactor oraz Ideal Matt 13 Revers

Korektor: Liquid Camouflage z kwasem hialuronowym 02 Light Vanilla Eveline

Bronzer: Color Icon Sunset Striptease Wet'n'Wild

Rozświetlacz: Hello Halo Blushlighter Highlight Bling Wet'n'Wild

Pudry: Finishing Powder Wibo

Usta: konturówka Contour 04 Bourjois, pomadka płynna Longstay w kolorze 53 Golden Rose

Soczewki: Vega Purple marki My Colour Eye

Z kodem "KUFERTESTERKI" otrzymacie na te i wiele innych soczewek rabat -12% w sklepie mycoloureye.com 👍


#eveline #evelinecosmetics #lookupbyeveline #lookup #neonpink

Komentarze