Przejdź do głównej zawartości

Delia, Eyebrow Expert, Instant Eyebrow Tint (Jednoskładnikowa henna do brwi)

Dzisiaj coś na temat jednoskładnikowej ekspresowej henny do brwi marki DELIA. Bardzo lubię tą markę, jednak tą henną jestem rozczarowana. Kosztuje sporo bo ok. 18zł i jest kompletnie nie warta swojej ceny. Ale co o niej pisze producent?

"To najlepsze rozwiązanie na piękne brwi w 5 minut - bez łączenia składnikówTeraz szybko i łatwo nadasz swoim brwiom piękny kształt i kolor. Nie musisz mieszać koloryzatora z aktywatorem. Używasz, kiedy chcesz – nawet do 20 aplikacji. Możesz mieć ją zawsze w kosmetyczce, ale wystarczy aplikować ją co 3 dni. Nadanie oczekiwanego kształtu jest niezwykle proste, dzięki precyzyjnemu aplikatorowi w pędzelkuŁatwo zmywa się zwilżonym wodą płatkiem kosmetycznym. Nie rozmazuje się podczas zmywaniaBezpieczna do stosowania w okolicach oczu. Przebadana pod kontrolą lekarzy: dermatologia i okulisty. Zawiera olej arganowy0% utleniaczy."

Kupiłam ją ze względu na precyzyjny aplikator i jednoskładnikowość. Spodziewałam się, że mimo zapewnień producenta co do trwałości wytrzyma nieco dłużej, dlatego też zawiodłam się na niej. 
Jeśli chodzi o zapewnienia producenta to faktycznie jest to henna ekspresowa, której efekt utrzymuje się ok. 3dni i niestety ani dnia dłużej. Co do jej intensywności też szału nie ma. Ładnie łapie włoski, nawet delikatnie zabarwia skórę, ale na drugi dzień ten efekt znika, co w moim przypadku jest nie do zaakceptowania. Mam duże ubytki w brwiach. Taka moja natura, muszę się z tym pogodzić i jakoś  te niedoskonałości maskować… A z tą henną po 3 dniach i tak muszę całe brwi podkreślać kredką, co się mija z celem...

Plus za opakowanie, które wyglądem przypomina te z eyelinerów. Tak samo jest z pędzelkiem, dzięki któremu produkt można z dużą precyzją zaaplikować na brwi. Z pewnością mi się jeszcze przyda, chociażby do aplikowania tradycyjnej henny, która daje o niebo dłuższy i mocniejszy efekt.

Ogólnie niezła opcja kiedy potrzebujesz na szybko zrobić sobie hennę przed wyjściem, lub na wyjazd, ale nie jest to produkt, który kupię ponownie. Henna nie warta swojej ceny i nie chce mi się bawić i poprawiać brwi co 2-3dni.

#delia #eyebrowexpert #instanteyebrowtint #jednoskładnikowahennedobrwi #jednoskladnikowahennadobrwi
#hennadobrwi #hennaforeyebrows #recenzja #review

Komentarze