Przejdź do głównej zawartości

Maybelline, Affinitone, Concealer

Ten korektor od dłuższego czasu jest moim faworytem. Co o nim mówi producent?

"Doskonałe dopasowanie do odcienia skóry, niezależnie od rodzaju cery. Zapewnia perfekcyjne krycie niedoskonałości, a wyjątkowa, lekka i kremowa formuła nie obciąża skóry. Rozprowadza się łatwo i równomiernie." 

Ile w tym prawdy?

Jak już wiecie mam bardzo jasną karnację, więc dla mnie już pierwszy plus jest za jasne kolory. Mój kolor to 01- NUDE BEIGE. 
Produkt posiada wygodne opakowanie z aplikatorem, jaki można spotkać w błyszczykach. Aplikacja jest prosta i precyzyjna. Jeśli chodzi o niedoskonałości takie jak wypryski i zaczerwienienia, korektor może kryć średnio, ale dzięki fajnej i lekkiej konsystencji, idealnie nadaje się pod oczy jako rozświetlacz :) Oczywiście pod warunkiem, że nie mamy większych problemów z sińcami. Dobrze współgra z podkładami, nie waży się na nich i w miarę szybko się wchłania. Zapewnienia producenta moim zdaniem zostały spełnione w 100%. W moim przypadku jest wystarczająco trwały i wydajny, a do tego jest dobrze dostępny i w przystępnej cenie. Jednak jestem bardzo zaintrygowana korektorem z Catrice, który być może zastąpi mi ten z Maybelline. 

#maybelline #affinitone #concealer #korektor #corrector #korektordlabladziochów #concealerforpalepeople #concealerforpaleskin #korektordlabladych #jasnykorektor #brightcolor #mediumcoverageconcealer #korektorśredniokryjący #korektorsredniokryjacy #recenzja #review

Komentarze