Przejdź do głównej zawartości

Miss Sporty, Studio Lash Designer, Brow Pencil 12H

Kredka do brwi, jedna z najgorszych jakie miałam. Sam producent za wiele się nie rozpisuje po za tym, że kredka służy "do konturowania i rozcierania"...

Opakowanie w formie automatycznej kredki jak najbardziej na plus.

Kredka bardzo szybko się zużywa… Ja swoją zużyłam w ciągu 2m-cy a i tak nie stosowałam jej codziennie.

Łatwo się nią rysuje, ale jak dla mnie jest za bardzo woskowa… Przez cały ten wosk mocno sklejała brwi, na tyle że bez szczotkowania się nie obeszło… Z kolei samo delikatne szczotkowanie sprawiało, że produkt już się wycierał, więc w miejscach gdzie mam ubytki w brwiach musiałam produktu dokładać…W ciągu dnia też szybko się wycierała… Wystarczyło, że człowiek się zapomniał i podrapał, albo też przetarł gdy coś go zaswędziało i już były prześwity w miejscach z mniejszą ilością włosków. Po prostu tragedia…
Nie wiem skąd te wysokie noty na wizaz.pl

#misssporty #studiolashdesigner #browpencil #kredkadobrwi #konturowaniebrwi #eyebrowcontouring #recenzja #review

Komentarze