Przejdź do głównej zawartości

Oeparol, Sunnyday, Pomadka ochronna do ust z filtrami UVA/UVB SPF 25

Tą pomadkę kupił mi mąż do porodu 2 lata temu... Pierwszy raz widziałam takie cudo i szczerze powiedziawszy kompletnie nie przypadła mi do gustu. Sam producent obiecuje wiele:

"Zabezpiecza usta oraz skutecznie je pielęgnuje dzięki zawartości kompleksu OleaSunProtect, unikalnemu połączeniu filtrów UVA/UVB i oleju z nasion wiesiołka. Chroni usta przed negatywnym wpływem promieniowania słonecznego, nawilża oraz optymalnie natłuszcza usta, zapobiegając ich przesuszaniu i pierzchnięciu. Odżywia usta, przeciwdziała podrażnieniom i przyspiesza regenerację popękanego naskórka."

A jak jest w rzeczywistości? 

Jak zwykle zacznę od opakowania, które swoją drogą jest porządne. Dosyć mocne. Nie zacina się i nie pękło przez 2 lata.

Co do produktu... Dla mnie śmierdzi niemiłosiernie, jakoś tak strasznie wazelinowato, nie przypomina mi to żadnego syropu z dzieciństwa - bo czytałam takie opinie. Smak też przeokropny, strasznie chemiczny i wazelinowaty. Podsumowując wygląda, śmierdzi i smakuje jak wazelina w sztyfcie!

Co do działania. Po nałożeniu produkt daje na ustach bardzo tłustą warstwę, jest to dla mnie minus bo nie lubię jak produkt jest taki ciężki. Ale dzięki temu, że jest taki tłusty długo utrzymuje się na ustach co z kolei jest dużym plusem. Produkt fajnie koi ranki po spierzchnięciach i pęknięciach, jednak jeśli chodzi o nawilżenie to utrzymuje się ono do momentu zniknięcia pomadki z ust. Kiedy zostanie "zjedzona" odnoszę wrażenie, że usta stają się znowu suche i popękane - czasami nawet bardziej niż przed jej użyciem. A to z kolei zauważyłam już w dniu porodu... Ogólnie wracam do niej już nie wiem który raz. Mam ją 2 lata i chyba powinnam ją w końcu wyrzucić, ale mi szkoda i ostatnio używam jej namiętnie, żeby w końcu ją wykończyć, dlatego modlę się żeby skończyła się jak najszybciej. Jedyne w miarę dobre jej zastosowanie to jako nawilżenie przed złuszczaniem ust szczoteczką do zębów. Ten zabieg daje więcej niż sama ta pomadka...

Z pewnością jej więcej nie kupię...

#oeparol #sunnyday #oeparolsannyday #spf25 #pomadkaochronna #protectivelipstick #pielęgnacyjnapomadkadoust #pielegnacyjnapomadkadoust #caringlipbalm #balsamdoust #lipbalm #spierzchnięteusta #spierzchnieteusta #chappedlips #spękaneusta #spekaneusta #sucheskórki #sucheskorki #dryskins #pielęgnacjaust #pielegnacjaust #lipcare #beautifullips #piękneusta #piekneusta #kusząceusta #temptinglips #recenzja #review

Komentarze