Przejdź do głównej zawartości

Wibo, Pro Beauty, Sponge (Gąbeczka do makijażu)

Zacznijmy od tego co o niej mówi producent. 

"Miękka gąbeczka do makijażu o ergonomicznym kształcie umożliwia precyzyjną aplikację, nawet w najtrudniej dostępnych miejscach. Niezastąpiona przy nakładaniu podkładu, maskowaniu niedoskonałości oraz konturowaniu twarzy. 
Przed użyciem należy zwilżyć aplikator, w celu uzyskania optymalnej miękkości. Mokry aplikator utrzymuje produkt na powierzchni zamiast go wchłaniać." 

Była to moja pierwsza gąbka tego typu, więc nie mam porównania co do jej oryginału, którym jest Beautyblender, ale... 
Gąbka początkowo jest mała, sztywna i niemiła w dotyku. Po namoczeniu i pozbyciu z niej nadmiaru wody, gąbka mocno się powiększa i staje się milutka dla skóry. Jest na tyle sprężysta, że po ściśnięciu wraca od razu do stanu początkowego. Dobrze leży w ręce, zarówno jeśli chodzi o kształt jak i jej wielkość. Fantastycznie aplikuje się nią podkład i korektor, nie pozostawia smug, równomiernie rozkłada podkład na twarzy, dając w efekcie bardzo dobre krycie. Prawie wcale nie pije podkładu i łatwo się myje. Praca z nią to czysta przyjemność. Jak sami widzicie spełnia zapewnienia producenta w 100%. W porównaniu do innych tego typu produktów ma atrakcyjną cenę. Ja na promocji w Rossmannie dałam za nią 16zl. Co prawda po miesiącu pękła mi w jednym miejscu, ale może być to spowodowane tym, że jest to jednak moja pierwsza gąbka i mogłam ją myć w nie do końca dobry sposób.

#wibo #lovely #probeauty #sponge #gąbeczkadomakijażu #gabeczkadomakijazu #makeupapplication #aplikacjamakijazu #aplikacjamakijażu #applyingfoundation #aplikowaniepodkładu #aplikowaniepodkladu #recenzja #review

Komentarze