Przejdź do głównej zawartości

Bambino, Szampon z witaminą B3

Ten szampon zaczęliśmy stosować łącznie z płynem do kąpieli, czyli będzie to ponad 1,5roku temu. Towarzyszy nam on do dzisiaj. Jeśli mam być szczera nigdy się na nim nie zawiedliśmy i nigdy nie mieliśmy na co narzekać. Szampon jest dedykowany niemowlakom powyżej 1go miesiąca życia, natomiast od jakiegoś czasu w sklepach znaleźć można również produkty z serii „Dzieciaki”, która jest dedykowana już dzieciom powyżej 1go roku życia, dlatego też warto zwrócić na to uwagę podczas zakupu :)

Zapewnienia producenta:

„Szampon pielęgnujący od Bambino zawiera formułę z witaminą B3, dzięki czemu pielęgnuje włosy oraz działa łagodząco na skórę głowy. Nadaje się także dla niemowląt. Mycie włosów tym szamponem dla dzieci to czysta przyjemność i delikatna pielęgnacja. Nie powoduje łzawienia.”

Opakowanie i produkt:

Przezroczysty produkt o bardzo przyjemnym, delikatnym zapachu, zamknięty w różowej butelce o pojemności 400ml. Butelka ma fajny design i o ile pamiętam nie miałam problemu z jej otwieraniem. Nie pamiętam też, żeby otwarcie mi się zacinało, nawet jeśli miałam mokre ręce.

Aplikacja i działanie:

Szampon dobrze myje i oczyszcza włosy, nie wysuszając przy tym delikatnej skóry głowy u dziecka, a nawet nawilża ją. Płyn nie uczula i nie podrażnia. Dobrze się pieni i jest bardzo wydajny. Po umyciu włosy pięknie pachną, a zapach utrzymuje się cały dzień. Włosy po umyciu są miękkie i lśniące. Ja sama stosowałam go również, kiedy dostałam strasznego łupieżu po dłuższym użytkowaniu szamponu Herbal Esenses. Ograniczył mi łupież, ukoił swędzenie skóry i zaleczył stany zapalne, chociaż ostatecznie łupież zwalczyłam Fructisem.

Dostępność i cena:

Dostępny jest prawie wszędzie, w tym również w Rossmannie i Bierdronce. Butelka 400ml średnio kosztuje ok. 9-11zł. W Biedronce na promocji przy zakupie 2szt cena za szt spada do 7zł. W Rossmannie natomiast można zakupić wersję płynu z Bolkiem i Lolkiem z serii "Dzieciaki".

#bambino #szamponzwitaminąb3 #szamponzwitaminab3 #shampoo #szampon #dladzieci #forkids #forchildren #forbaby #dlaniemowląt #dlaniemowlat #pielęgnacjadziecka #babycare #pielegnacjawlosow #pielęgnacjawłosów #haircare #eveningcare #wieczornapielęgnacja #wieczornapielegnacja #sensitiveskin #skórawrażliwa #skorawrazliwa #recenzja #review

Komentarze